Mitt 2009 DEL-3

JULI:

♦ Vi badar i torsebro
♦ En massa smycken tillverkas
♦ Ängla vinner 1:a vinsten på Tivolit på Kristianstadsdagarna
♦ Vilda & Älvin kom till världen
♦ Jag fyllde år

AUGUSTI:

http://1.bp.blogspot.com/_LU9o86YbKZ8/SQeDyM-v8AI/AAAAAAAABkY/uCvD8yRman0/s400/kanin.gif
♦ Det mesta var en dimma för mig.
♦Vi åkte till Liseberg med min mamma, Anders, Linn & Daniel m familj.
  Sedan åkte vi vidare till Karlsborg

SEPTEMBER:

 

♦ Ängla fyller 5 år
♦ Vi åkte till STOCKHOLM för att gå på Polar Music Prize och för att hälsa på Mallan & Anita och resten av släkten.
♦ Vi åker hem igen och efter några veckor beger vi oss upp till Norrtälje för inspelning av SAREK album nr 4

OKTOBER:



♦ Gör min första spelning med SAREK efter graviditeten.
♦ Ser High School Musical med Ängla på Göta Lejon
♦ Mamma & Linn kommer på besök.

NOVEMBER:



♦ Älvin & Vilda växer så det knakar.
♦ Jag vaccinerar mig mot grissjukan.
♦ Åker till Ullared med Maggan
♦ Vilda & Älvin döps

DECEMBER:

Ja, December har nu just läst..
Men det var en månad fylld av smyckestillverkning & julförberedelser.
Men även en månad full av förkyldning!

Nu hoppas jag att vi ska få ett bra år 2010 med mycker lycka och att hälsan är med oss!

Det önskar jag även er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0