"Allt är bara Rent..."

I dag har jag för första gången kollat på hela musikalen RENT som ska sättas upp på Kristianstad teater.
Det är precis som det ska vara 1 v innan premiär.
Det mesta sitter, men lite ljud & ljus och lite "tajtning" ska fixas.. Lagom kaos.
Men i det stora hela kunde man se att det kommer bli en fantastisk musikal.
I slutet brast både jag & Ängla i gråt :)
Min uppgift idag var att se till att alla kläder var på när dom skulle och att det såg bra ut i det stora hela.
Det gjorde det! Så skönt. Bara några små grejor kvar som jag tänkte fixa i morgon. Sedan är mitt jobb klart!"

Boka bilj på: juliusbiljettservice.se



Emil har varit förkyld ett tag och jag trodde jag hade klarat mig.
Dels för att vi aldrig ses och dels för att jag borde blivit sjuk redan.
Men i eftermiddag började känna i halsen att något var på g.
Har i och för sig träffat lilla Selma som oxå är förkyld, och bebisbaskilusker är av de värsta :)
Så är det när man inte kan hålla sig undan!!
Hoppas jag inte blir alltför kass bara!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0