Utmanad

Jag brukar nästan aldrig anta utmaningar, men Jessica (sarek-kollegan) 
har nu utmanat mig & jag har inget bättre för mig :)


1, Tre jobb jag har haft
Artist/musikalartist
Säljare (butik)
Barnskötare

2, Tre platser som jag har bott/bor på:
Karlsborg
Göteborg
Stockholm

3, Tre saker jag gillar att se på TV:
Idol
Desperate Housewives
Melodifestvalen


4, Tre favoriträtter
Stekt fläsk  & löksås
Ungsfalukorv med mos
Taco

5, Tre platser jag skulle vilja vara på just nu:
Ett varmt ställe
på BB (fast vid rätt tid för bebisarna att komma ut)
Hos mamma

Jag utmanar alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill vara med dig..puss

2009-02-25 @ 22:01:54
Postat av: Anonym

1, Tre jobb jag har haft



Har praoat på :

Militärmatsal

Barnskola

Konsum



2.



Annero

Vasastan

-



3.



Generation fett

Melodifestivalen

Naturprogram om havet



4.

Grynkorv

Köttfärspaj

Pommes frites med cheddar cheese.



5.



Jämtland

Grekland( varmt?)

Schweiz ( gillar både tyska och franska, kan inte bestämma mig)

2009-02-25 @ 23:11:47
Postat av: Anonym

1, Tre jobb jag har haft



Har praoat på :

Militärmatsal

Barnskola

Konsum



2.



Annero

Vasastan

-



3.



Generation fett

Melodifestivalen

Naturprogram om havet



4.

Grynkorv

Köttfärspaj

Pommes frites med cheddar cheese.



5.



Jämtland

Grekland( varmt?)

Schweiz ( gillar både tyska och franska, kan inte bestämma mig)

2009-02-25 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0