Å happy day!

Denna dag:

• Vaknade vid 5, gick upp vid 5:30. Fogarna mår som värst & jag kan inte ligga kvar. Men i vanliga fall brukar det dra i gång kl 4, så jag fick ju en timmas sovmorgon. Brukar lägga mig igen vid 7, eftersom Ängla oftast sover länge. 
Men idag saknade hon mamma vid 6 så hon gick upp och kunde inte somna om.. Jippey!

• Satte på en film till Ängla & drog mig mellan ropen på ny film, frukost osv till kl 9.

• Gick ned med Ängla och började rengöra spisen, det behövdes! Körde städtanterna på tv4´s tips. Spraya med vatten &    såpa i ugnen och ha det i på 100 grader i 30 min. Sedan bara att torka av! Smidigt!

• Ängla sa att hon ville bada!

• Stor städade hela huset (damm torkade, dammsög & svabbade!) inna vi packade matsäcken & blev upphämtade av    Maggan & Tilde.

• Har gjort färdigt vissa beställningar & ska strax åka å posta dem. Det börjar åska nu oxå!

• Ska laga lite tomatsoppa & förhoppningsvis stryka lite tvätt!

Som jag håller på kan man undra hur bebisarna ligger kvar!!
Tror inte man kan sätta igång det själv oavsätt promenader, sex, städning eller studsmattor!
Dom kommer när dom kommer..
Men om jag ska behöva gå över kommer jag sätta mig på förlossningen & lipa till dom sätter i gång mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ut med dom nu Zara :D VIll se underverken!



Önskar verkligen er allihopa lycka till !

2009-07-02 @ 17:27:34
Postat av: Olle

Hustrun åkte "flume-ride" på Åhusparkens tivoli i samma skede av graviditeten som du är nu, en kanonvarm sommardag för åtta år sen. Tio timmar senare föddes lill-flickan.

2009-07-02 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0