Lite av varje..

God morgon!

Detta går verkligen till världhistorien!
INGA BEBISAR!
Jag antar att jag kommer få gå över tiden med.
Tycker det känns oroligt.
Har googlat endel och det verkar som att i STHLM får man absolut inte gå över tiden med tvillingar men i Skåne får man.
Vad glad jag är för att jag bor i skåne just nu ;)
Här ska mammorna plågas!
(lite ironi, men ändå inte!)
Klådan blir bara värre & värre.
Dom säger att värkarna som kommer av att bli igångsatt inte är starka nog.
Men om man aldrig får sova ordentligt, hur stark är man då att klämma ut 2 st bebisar?
Hoppas, Hoppas att dom sätter igång mig på Fredag!
Men jag räknar inte med den turen.


Var inne en snabbis med Ängla i stan i går så hon fick åka lite karusell.
Men HUA vilka priser.
30:- per åk!



I dag fyller inte bara PAULA år (GRATTIS!) utan hon och hennes cowboys spelar på stora scenen kl 20-21:00 på Stora Torg. Senare i sommar/höst ska dom tävla i Country SM, så kolla in dem i kväll om  i kan.
Själv orkar jag inte åka in på kvällarna :(

bild



Vi ska bege oss till ÅHUS för att äta lite glass :)
Pappa & Carina ska även gå guid turen på ABSLOUT!

HAVE A NICE DAY!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag hoppas de kommer ut utan att du behöver sättas i gång. Förstår att det är tungt men nu har du väntat så länge och med lite tur är det bara 1-2 dygn kvar. vi håller tummarna för att de vill ut i natt.. kram till er alla

2009-07-08 @ 09:00:48
Postat av: Ellinor

Stackare!

Kämpa på!



-Styrkekram-

2009-07-08 @ 10:04:06
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: pillan

Stackare!

Det sägs ju att sex kan sätta igång de så sexa på=) Men å andra sidan så e ju det de sista man tänker på som hög gravid..Kram

2009-07-08 @ 10:31:31
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: linda

Hej Zara

jag läser din blogg ibland, det är en bra blogg.

Men nu tycker jag verkligen synd om dig, när jag läser om din graviditet, angående barnmorskan, är det nog samma som jag hade, (du är inte ensam om att bli illa behandlad av henne.)

Jag var med när min kompis födde sin son, hon låg i nästan ett dygn på förlossningen innan dom satte igång henne, sedan gick det som ett skott innan han var ute, kan hon ligga i 23 timmar och sedan bli igångsatt, och ändå ha krafter kvar, så tror jag nog att du oxå kan det, stå på dig, ge dig inte. jag hoppas att allt går bra för dig och att ni har era bebisar hos er snart.

2009-07-08 @ 10:45:56
Postat av: Pia

Hej

Klådan är inte bra du borde be dom kolla dej oftare har du fått provsvar?

Tycker det är märkligt också.

Blev igångsatt 97 o då var det varmt jobbigt o jag mådde skit o jag gav mej inte o fick som jag ville med.

Hoppas det händer nåt snart.

Kram

Postat av: lotta

Hej Zara! Kan trösta dig med att tvilling 2 går ut själv när tvilling 1 väl är ute. Kontakta din barnmorska och förklara hur du mår och överdriv gärna, dom kan inte neka att sätta igång dig.Du är chef över din kropp, eller hur?

På dom bara!!

Kram Lotta

2009-07-08 @ 13:45:00
Postat av: mamma

Hej saknar dig,idag blev det bara ett snabbt samtal.Gick bra på kss,hämtade Oscar som sover över gosigt..vi hörs imorgon.puss

2009-07-08 @ 22:11:44
Postat av: mamma

Hej saknar dig,idag blev det bara ett snabbt samtal.Gick bra på kss,hämtade Oscar som sover över gosigt..vi hörs imorgon.puss

2009-07-08 @ 22:12:02
Postat av: FANS NR 1

HEJ PÅ ER



HUR ÄR DET I DAG?

ÄR NI INNE PÅ FÖRLOSSNINGEN I DAG?

FICK DEN KÄNSLAN NÄR JAG VAR I STAN I DAG,

ÖNSKAR ER LYCKA TILL

2009-07-08 @ 22:38:47
Postat av: Carina Persson

Hej!



Hoppas allt är bra med er. Har precis lagt ut fyra bra boktips på min blogg om du vill se. Har du förresten läst Vingklippt, den du lånade av mig?



kram från



Carina och barnen

2009-07-08 @ 23:53:52
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: marica

Lycka till, nu måste det ju vara nära, förstår att det är segt och jobbigt nu på slutet! Jag har gått över alla mina graviditeter och det är så segt och då har jag ju bara burit på ett i taget...

styrkekramar!

2009-07-09 @ 08:15:29
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Patricia

hmmm. Nu har det inte kommit något inlägg sedan i går morse. har det hänt något nu tro??? Fick en känsla av att något hänt =) Sk abli så kul att få se kort på de små liven och hoppas ju på att få veta de hemliga namnen då med! =) Kramar!!!

2009-07-09 @ 09:23:21
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0