NIX-PIX

NIX, jag är inte på förlossningen. TYVÄRR!
Sitter här sjukt trött efter ännu en jobbig natt.
Kl 3 fick jag gå upp & kolla på film eftersom hela kroppen värkte och jag inte kunde ligga på ngn sida utan att de gjorde ont..
(Såg "Revolutionary Road med Lionardo DiCAprio & Kate Winslet-tragisk men helt ok)

Halkade till när jag klev ut ur duschen i går vilket gjorde att något hände med fogarna.
Så nu kan jag FAN inte gå längre!
Alltid är det något.

Magen kliar på till dess förbannelse.
Provsvaren visar inget, så det är väl för att magen är så ut tänjd kan jag tro.

Hoppas att dom hjälper mig i morgon på sjukhuset & sätter i gång mig.
Men säkert inte. Räknar inte med det även om jag hoppas.

Ska väl dricka lite kaffe & hoppas på en bra dag!

TAKE CARE!


 HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA FARFMOR I DAG!!
(önskar tvillingarna skulle komma ut idag, för på det sättet kommer farmor alltid vara med oss denna dag!)

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej

Jag skickar dig en stor varm energi kram.



2009-07-09 @ 09:53:37
Postat av: Camilla B

Hade önskat så för er att tvillingarna nu sagt hej till världen,speciellt för dig.Ska hålla tummarna för att dom sätter igång det imorgon om inget annat för va gör 2 dagar OM du nu inte får gå över ändå.Lycka till...Kram

2009-07-09 @ 09:54:35
Postat av: Fabiola

Hej tjejen! Är inne här 100 gånger om dagen och hoppas hoppas.....shit du är så stark och duktig!



Any day nu så komemr dom ut, underbar lycka! Nu ska jag in och träffa Sara, om du komemr ihåg henne från utbildningen.



Lycka till!! Många kramar!

2009-07-09 @ 10:01:10
Postat av: Ellinor

Jag går in här varje morgon och tänker: NU JÄVLAR har de kommit. Men de är envisa de små.

Hoppas du inte behöver gå så mycket längre.

kram

2009-07-09 @ 10:03:59
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Roinez

Det skulle vara kul om du kunde lägga ut en bild på dig själv och magen, vill gärna se hur stor den är. Mamma följer din blogg hela tiden, du är stark, hoppas dem kommer nu.

2009-07-09 @ 10:41:43
URL: http://roinez.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vad du får kämpa! Visst vore det kul om de kom i dag på Gretas födelsedag... Jag håller alla tummar och lite till

Ha det gott

2009-07-09 @ 10:44:00
Postat av: Anonym

Näe, nu MÅSTE du säga till på förlossningen hur dåligt du mår. Har följt din blogg mycket länge o kan absolut inte förstå hur barnmorskor kan låta dig gå tiden ut med dina besvär. Här i Skövde på förlossningen sätter de igång gravida med dina besvär samt med tanke på hur långt gången du är. Kan även berätta att jag blivit igångsatt alla sex gånger jag varit gravid och de värkarna har absolut ej varit sämre, mina barn kom då ut!! STÅ NU PÅ DIG, låt ej sjukvården riskera något med dina tvillingar. Kramar!

2009-07-09 @ 11:12:34
Postat av: Therese

Aj då... jag halkade också mitt i jättemage/foglossning (Foppatoffdlor och blöta golv på Maxi är ingen bra kombination) så jag lider med dig nu. Vet hur det känns.

Dagen är inte slut än och jag håller tummarna för att du bara ska behöva räkna timmar nu, inte dagar.

Lycka till önskar grannarna mittemot!

2009-07-09 @ 12:27:18
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag lider med dig puss

2009-07-09 @ 14:00:06
Postat av: Mamma Sandra ☆

Än är inte dagen slut än ;)

2009-07-09 @ 14:35:48
URL: http://saundraa.blogg.se/
Postat av: Erica Andersson

hej Zarah!

hoppas att de små vill titta ut snart.

Följer din blogg varje dag. Den är super bra.

Kramar Erica

2009-07-09 @ 16:23:31
URL: http://kindbergsflickan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag tror Zara ligger inne nu :):)

2009-07-09 @ 21:26:09
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Hur är det med dig? Har det hänt något än?



Jag menade absolut inte att du skulle skicka hit min bok. Du får gärna låna den längre, jag menade mer att jag tycker att du ska läsa den om du inte redan har gjort det, för den är bra. Personen som skrivit boken har själv levt ett liv som vi inte ens kan tänka oss med misshandel, övergrepp och skyddad identitet. Helt klart en bra bok.



Och inte behöver du skicka den på posten. Vi träffas alltid någon gång och om inte annat så kan vi hämta den hos er någon gång när vi åker förbi eller så kan mamma göra det. Det ordnar sig alltid på något vis.



Mina barn undrar så över era bebisar. Det gör jag med. Hör av dig sen.



Kram från



Carina och barnen

2009-07-09 @ 21:54:25
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0