Stadsbesök

I dag tog vi mod & tog bussen till stan :)
Jag hade Linn (syster) med mig på bussen & Mamma & Anders tog bilen..
Vilda och Älvin sov hela vägen in och jag hann springa inom jobbet (H&M) medan dom sov..
Han även lämna tillbaka lite kläder som vi fått dubbelt av och inhandla lite nytt. 
(fast jag måste lämna tillbaka en tröja eftersom den inte passade min kropp just nu)

Lunch på Mc Donalds blev det för oss alla (även för bebisarna).
Sedan tog vi resterande affärer.
Blev inte mycket shopping för min del.
Ska åka in en dag då det inte är barnbidrag, för hy vad folk.

Vi hann hela vägen hem utan katastrof!
Det var skönt att komma ut lite..

För övrigt går det bra, men jag är trött.
I bland skrattar jag och är glad, i nästa stund gråter jag över allt & ingenting.
Är otroligt trött av alla amning det blir med två stycken. 
Förkylningen gör det ju inte bättre direkt.
Men allt blir bättre ju mer man kommer in i det.




Kommentarer
Postat av: Karin

Förstår att du blir trött och det är ju en omställning med två bebisar. Vi kommer gärna och hälsar på en annan gång när det passar bättre för er.

Kram familjen i igelstorp

2009-07-20 @ 21:01:22
Postat av: Anonym

Tänker på er! Ha det bäst!KRAM SANDRA

2009-07-20 @ 21:09:06
Postat av: Jenny

Förstår att allt är lite nytt men samtidigt "gammalt", det är ju olika med hur barn är och dessutom då två på en gång.

Tycker du är jätteduktig som klarar av det. Kan tänka mig att Emil inte är borta mer än nödvändigt nu med era små hemma och inte så gamla. Vad ni är lyckliga som har er fina familj. Kram Jenny och Amanda

2009-07-20 @ 21:48:05
Postat av: Gammelmostrarna

Kära Zara! Vi tänker på dig hela tiden och följer dig i bloggen. Gråt och skratt är livet! Kramar

2009-07-21 @ 00:33:42
Postat av: mio

Vill minnas att jag också var sån efter emelies förlossnig.

Sååå underbart det var att få träffa Världens bästa Emil igen, det är faktiskt nästan tre år sedan!!

Han är helt klart den bästa manliga sångaren i Sverige!! Hörde att några damer jublade bakom oss också när han hade sjungit : ) Hoppas han kör/körde försiktigt hem nu!

Kramar till hela familjen

2009-07-21 @ 00:47:57
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Sara Li

Vad fick bebisarna för mat på McDonalds då? ;-)

2009-07-21 @ 11:17:43
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag är jätteimpad att du klarade åka buss och vara på stan med dina små! Stålmamma!

2009-07-21 @ 20:07:15
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så glad att allt går bra för er.

Måste få berätta en lite rolig sak....

Då den första bilden kom på din Blogg satt jag och tittade på de små och såg att det var ganska olika varandra. Tänkte för mig själv att -De kan nog inte vara enäggs. Det var en av de frågor jag tyckte var dummast då Zandra och Micke var små :)

Dumt va



Kram

2009-07-22 @ 08:29:06
Postat av: Anonym

Hej och grattis till era två små underverk! Går ofta in o kollar din blogg och gillar det du skriver. Du förskönar inget och känns väldigt ärlig, uppskattas! Många mammabloggar är raka motsatsen; allt är heeeeeeeeeeeeeelt underbart men sån är inte verkligheten! Sköt om er alla fem!

2009-07-22 @ 08:30:31
Postat av: Git

Det var jag som skrev nyss

Kram Git

2009-07-22 @ 08:30:41
Postat av: Anonym

gammalt inlägg?

2009-08-06 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0