Det rör på sig...

http://www.kicks.se/upload/Produktbilder/Hudvard/clinique2.jpg

Det fick bli Clinque denna gången, så får vi se vad jag tycker..
Tyvärr är man ju ingen sådan super bloggare som får prova alla sorters rengöringar & smink :(
Men 500:- för 3 produkter är helt okej! Ca 166:-/st.
Mary Kay är dubbelt så dyrt men väldigt drygt. Hur detta är återstår att se.
Jag tycker alltid det är roligt med nya krämer..


Bebisarna dom sparkar & har sig i magen..
Helt otroligt hur livliga dom kan vara..
Bebisarnas pappa har äntligen hittat inspirationen att börja med deras rum!
Så idag börjas det med att isoleras.
Med tanke på sammandragningarna så får vi vara förberedda!


tjockismage i v 23 (22+3)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan! Jätte trevlig blogg får jag börja med att säga! Har läst den i några månader och är en av mina favorit bloggar. Nu till saken, min bästa vän fyller år i slutet av mars och jag har börjat fundera på present till henne. Jag är intresserad att ge henne ett handgjort silverhalsband med något hjärta på eller så. (har inte riktigt bestämt mig) På hjärtat vill jag att det ska vara stansat med något ord. Du som är kreaktiv och konstnärligt lagt, har du några bra ord som beskriver en väldigt nära vänskap med någon. Och så skulle jag vilja veta hur mkt dina halsband ligger ungefär på. Tacksam för snart snarast! Tack för en trevlig blogg!! Mvh Ida Persson

2009-03-11 @ 19:46:14
Postat av: Zandra

Fin du är vännen! :)

2009-03-11 @ 20:18:05
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: marie

Hej!



Vill bara säga att jag tycker du har en jättefin bebismage =)Sköt om dig o lycka till =)



Mvh Marie

2009-03-12 @ 10:09:47
Postat av: Ellinor

Åh vad fint, kan vi inte få se en helbild?

Hur är det med er annars?

Kram

2009-03-12 @ 18:43:56
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0