En sjukling i huset

Nej, inte kräksjuk :)

Emil som egentligen skulle druckit några öl med sin ensemble i går kväll kom istället hem direkt efter föreställningen. Han kände sig knepig i kroppen och lite yrslig. (ja, självklart blev jag lite skraj att det var ni vet vad :) ).. Han har legat och "stonkat" hela natten och hållit mig vaken och jag har känt på pannan för att se att allt varit okej. 
I morse sa han "Zara, kolla här!"
Då visade han mig stora "blaffor" av utslag längst med armarna..
Ja lite orolig blir man ju, så mamma Zara ringde sjukvårdsupplysningen.
Dom tyckte vi skulle åka in och kolla upp dem eftersom dom såg lite vattenfyllda ut & hans huvudvärk som inte vill släppa. Men så långt har vi inte kommit än, för Emil ligger & sover och orkar inte gå upp..
Jag springer upp & ned för att kolla till honom och hans utslag..

Man kan nästan tro att detta blivit en sjukdomsblogg :) 
Nä nu hoppas jag att vi går mot friskare tider...


Emil & Ängla som skulle gått på bio idag "Pettson & Findus"..
Hon blev som sagt super besviken (eller förtvivlad), så jag får se om jag kan vara någon rolig mamma idag och komma på någon annan idé!?


Kommentarer
Postat av: mio

:)

2009-03-23 @ 09:43:32
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0