Från hjärtat

                                                 Den svåraste beställning jag fått kom för någon dag sedan..
Min vän Lina skickade ett mess:
"Nu har jag bestämt att jag vill ha ett eget Zara smycke.
Men hur det ska se ut kan jag inte komma på. så kan inte du göra ett Lina smycke?"
Hör till saken att hon själv gör smycken och är bra på det!
Lina är väldigt gullig & klär sig lite romantiskt.
Därför har jag gjort ett lite råare halsband men med inslag av romantik i form av hjärtan  och texten.
Hoppas hon tycker om det!

EX ANIMO: Från hjärtat


Kommentarer
Postat av: Lina

JAG ÄLSKAR DET =)



åh, vad jag längtar tills jag hämtar det... kommer ju hem i påsk, hoppas det är ok att jag hämtar det då... bara meddela mig vad jag är skyldig dig så kan jag föra över pengarna till dig...



TUSEN tack vännen...kram

2009-03-26 @ 14:18:44
URL: http://www.lantlottanollatta.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Åh så fint :)

2009-03-26 @ 19:30:07
URL: http://jeanettemm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0