Lördag (igen)

Lördag morgon och vi är friska! :)
Det har nu gått 62 timmar sedan vi träffade den lilla sjuklingen.
Från 12-48 timmar kan man insjukna enligt alla läkarsidor och det får jag väl ta och lita på ;)
För säkerhetsskull har vi tagit vitpeppar korn idag oxå & fortsätter att sprita händerna!
Nu är det förhoppningsvis slut pratat om magsjuka på ett bra tag!

Idag är det Funky Kids (dans som Ängla går på.
Sedan ska hon leka med en dagiskompis..
Dom två har följt varandra sedan småbarnsavdelningen och ska för första gången leka hemma.
Det blir roligt för dem.. (hoppas jag!) 

Var inne i stan i går igen medan Emil byggde upp scenen.
Hade missat hälften av alla ärenden.

♥ Vårskor  & gummistövlar till Ängla
♥ Påskservetter
♥ Fina påskägg att hänga i riset
♥ Fleece till Ängla
♥ Och äntligen hittade jag en ryggkliare! (en träpinne med en hand som man klia ryggen med) på Indiska

TREVLIG HELG!

Kraam Zara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hejsan!! Ville bara höra ifrån mej och säga att vi saknar dej. Hörde att kollegan hade gett dej chokladen.Tusen tack för hjälpen.(musiken)Var nu riktigt rädd om dej och din familj och njut av vårsolen.Kramar M

2009-03-21 @ 13:05:49
Postat av: Eva

Åh, en sån ryggkliare är gudomlig! Min plastsvärfar har en sådan, lånar den varenda gång vi är där :-D

2009-03-21 @ 14:31:50
URL: http://scrapnananas.blogspot.com
Postat av: Carina Persson

Det går inte att kommentera på ditt senaste inlägg så jag gör det här istället.



Zara, gör blåsorna ont på Emil? Peter fick sådant också en gång. Han var så dålig och blåsorna gjorde ont. Han hade fått bältros. Det kan vuxna få istället för vattkoppor. Men det behöver ju inte vara det Emil har.



Tänker på lilla Ängla. Hade jag inte väntat hem flickorna från mormor snart så hade jag tagit med mig Ängla på bio. Kan ni inte göra något roligt påskpyssel ihop, du och Ängla? Jag och Emilia gjorde små kycklingar i filttyg härom dagen. Vi tog vad vi hade hemma och limmade på. Pärlor, paljetter, fjädrar, glitterlim. Emilia tyckte att det var jätteroligt. Bara ett litet tips.



Hoppas att Emil blir bättre snart. Hälsa honom och krama Ängla.



Kram från



Carina

2009-03-22 @ 13:28:33
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Glömde skriva att jag har lagt ut tre nya väldigt bra boktips på min blogg.



Kram

2009-03-22 @ 13:31:36
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Hallå pinglan!

Den här kommentarn ska egentligen vara i översta inlägget. men av nån anledning funkar det inte.



Hälsa till Emil att jag hoppas att han snart piggar på sig och att lite presenter är skickade till honom. Så blir han kanske lite glad iaf. :)De bör vara frame imogon eller på tisdag.



kram på er alla!

2009-03-22 @ 14:03:55
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min kommentar hör också till det sista inlägget.

Jag har hört och sett att man kan få utslag om man stressar mycket, tänkte på det här med tvillingarna i din mage och arbetet med RENT. Det vore nog bra att kolla upp det hos en läkare ifall det skulle vara bältros!

Hälsa honom från oss

2009-03-22 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0