På önskelistan

Esther 
                                                                                 
Laura
                                                                                     

fesweden.se kan du hitta dessa underbara klockhalsband ..
Jag skulle mer en gärna vilja klicka hem ett sånt smycke just nu, men det får vänta till en lite mer penga-tätare månad... Men någon gång ska jag verkligen göra det. Dessa två är mina favoriter, men jag tror det lutar åt en LAURA som är bild nr 2 (bild 1 heter Ester).. För 419:- blir detta smycke/klocka ditt..
Om någon vill göra mig glad så vet dom ju hur :)
 


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Hoppas allt är bra med er. Nya boktips på min blogg. Jag har köpt många nya böcker denna månaden för det har kommit så många nya bra verklighetsbaserade. Du vet att det bara är till att höra av dig om du vill låna. Mamma har ju sagt att hon kan köra förbi Färlöv när hon kör från jobbet om dagarna. Jag läste precis ut en mycket bra bok som jag kan rekommendera. Den heter Dagbok från kvinnofängelset. Den kvinna som súttit mest tid i fängelse i Sverige har skrivit den. En mycket bra bok. Och sen en som heter Om det så skulle kosta mig livet av Margaretha Sturesson. Hon är en vän till mig och jag skriver om hennes bok på min blogg nu ikväll. Även en bok som heter Den dagen min dotter blev galen, är också väldigt bra. Ja, det finns många. Kolla in mina boktips och hör av dig om du vill låna. Har du läst Vingklippt än? För den är också bra, precis som Mia-sanningen om Gömda.



Hälsa Emil, ge Ängla en kram och klappa magen från oss.



Kram från



Carina och barnen

2009-03-31 @ 00:06:01
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Ulrica (HM)

Hej Zara! Tror jag såg dig inne på HM sist jag jobbade.Du är fortfande en av dom finast gravida jag sett! på riktigt! Jag fick faktiskt ett sånt halsband av min kille för ett tag sen, det översta fast i brunt. jag älskar mitt. Hoppas någon snäll köper det till dig!

Stor kram

2009-03-31 @ 19:05:09
URL: http://cestmoipourtoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0