I bland går det bra..

och ibland går det dåligt :)


Hi hi, det krävs lite grann innan man blir haj på att stansa..
Detta är silver 925 så det är några kronor till spillo :(
Men nu för tiden (peppar, peppar) händer det inte så ofta..
Men ibland slinter man tyvärr..

Många som säljer namnsmycken på nätet har jag sett skriver att "dubbelslag" kan inträffa men det är det smycket du får levererat...
Att det blir lite "snett & vint" när man stansar tycker jag är charmigt och det är ganska oundvikligt. Det är ju stansning & handarbete...
(annars får man ju gravera hos en guldsmed om det ska vara rakt som en spik)..
Men att sälja dubbelslag skulle jag aldrig göra.. Ser ju ut som två av samma bokstav brevid varandra :(
Tex. ZARRA (fast att R:en sitter lite mer ihop.. ett över och ett under)
Nä, så därför har det blivit en liten hög...

Kommentarer
Postat av: fia

jätte fina smycken och va spännande att du ska få tvillingar. gillar din blogg.

2009-05-28 @ 11:21:24
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Liza

Gud va du är duktig Zara! Jag kommer definitivt att beställa av dig framåt =) Hoppas det går bra med din fina mage och de kommande små tvillingarna. Följer din blogg varje dag för att se utvecklingen... Stor kram från Liza

2009-05-28 @ 16:56:47
URL: http://lalalaizza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0