Körslaget snack!

Jag mår fortfarande risigt, men ok!
Men nu till annat:

MUSIKSLAGET!
Jo, det gick jätte bra för Emil & hans kör!
Dom hade fantastiskt roligt & kom på en 2:a plats. 20 röster efter 1:an.
Jocke, hårdrockskören vann!
Det hemliga spektakulära som skulle hända vet vi inte var det var.
Kanske att att den kören repat förbaskat mycket och var grymt bra? Ja, det var nog det körledaren menade i uttalet!
Det roligaste av allt tycker jag är en del kommentarer på tex K-stadbladet hemsida där folk påpekar att Emil lät sin kör glänsa! Att alla fick chansen att synas.. Sånt värmer!

Ett stor minus till denna produktion har jag dock:
Körledarna har lagt ned ett jäkla massa jobb på detta (gaget kan aldrig ersätta det jobb dom lagt ned på förarbete , stämmer, rörelser & rep.) men även de fantastiska körmedlemmarna som endast är med för skojsskull!
Tror ni dom ens fick en liten ros av arrangören?
Det var bara vinnaren som fick en bukett av körledaran oxå för den skullen.
Utan körledarna & körmedlemmarna hade det aldrig ens bivit någon show som sålde slut på 1 månad & hade 300 st i kö! Nej, fy skam! En blomma skulle dom haft för allt engagemang!

Så till alla körmedlemmar:
Ävnen om jag inte var där, här kommer en ros från mig :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att emil kom på en 2:a Plats:) höll tummarna!

Men fy så dåligt att dem inte ens fick en blomma, fy skam!

2009-11-16 @ 16:36:54
Postat av: Sara Li

Tack Zara för rosen... :-) Jag var men i Magnus Perssons kör som kom på delad fjärdeplats men hade lika kul för det! Jag undrade också vad det var som Jockes kör kunde göra som garanterat ingen annan kör skulle kunna göra... först tänkte jag att det kunde vara "sjunga hårdrock" men när jag sedan mötte Jocke på Yllan frågade jag faktiskt honom vad det speciella var... och det var att han svävade i luften innan de började sjunga "Gabriellas sång", men han sa att det inte hade funkat så bra och att de flesta nog inte hade märkt något... han hade så rätt så.



Helt klart borde Emils kör ha vunnit och det säger jag inte bara för att jag skriver till dig här, utan för att jag verkligen tyckte att de var duktigast och hade snyggast outfit! :-)

2009-11-16 @ 18:34:53
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Malin

Va roligt för mannen din! Otippat att han lät alla glänsa.. :) Som Emil brukar jobba med andra ord! Hälsa så gott! kram

2009-11-16 @ 18:46:59
Postat av: anneli carlsson

tackar för rosen jag var med i Magnus kör o vi hade roligt hela vägen

2009-11-16 @ 20:16:03
Postat av: Anonym

tackar för rosen jag var med i Magnus kör o vi hade roligt hela vägen

2009-11-16 @ 20:18:09
Postat av: janice

hej Zara

brukar titta in här i bland, kul att se hur ni har det.

har gått i låg och mellan stadiet med Emil.

jag blev helt chockad över att inte Emils kör vann, dom va gryma:-)



2009-11-17 @ 12:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0