Jag är...

0-152d832fed9175c6bb6fdfd830651ef8.png

Jag är så nöjd med min och ensemblens insats i dagens show på Humlescenen och Themes from the famous! Vi har repat som tokar för denna dag! Mina nummer satt som en smäck och det känns skönt. Har varit lite orolig och nervös eftersom jag varit sjukskriven sedan mammaledig. Det var ett tag sedan man uppträdde.. Det har varit underbart att arbeta med detta gäng och alla förtjäna en guldstjärna! Härliga människor och artister!! Så tack för att jag fick vara med och tack för den kunskap ni givit mig allihop!
Det har varit en resa som inneburit många skratt men även svett & tårar! Tack även publiken som med ert sätt att ställa er upp i applodtacket visade oss att det var mödan värt :)!
Nu ska jag nana gott!
När jag ända har tackar mössan på mig vill jag tacka familjen Andersson  för all hjälp med våra barn denna helg, ni e guld värda!
God natt alla vänner!
(ps. Jag har haft lösögonfransar för första gången idag.. Känner mig som Klara Bella ko :). Men det är snyggt på långt håll.. ) 


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Zara. Jag och min yngste son Robin var och lyssnade på Er ikväll. Vi körde iväg vid 17 för vi hade några mil att köra och förväntade oss en trevlig kväll med musik. Vi blev chockade bägge två. Denna föreställning var så otroligt bra att vi var helt tagna efteråt. Scen, musik, hela upplägget med dans och skådespel och rätt ordning på framträdande så att allt bara blev mer och mer mäktigt och era FANTASTISKA röster. Din och Emils Up where we belong höll på att välta oss av stolarna. Vet inte hur det är möjligt men din röst har blivit ännu bättre efter tvillingarna. Ett jättestort tack för en helt underbar lördagskväll från mig och Robin. PS Hur kan man bli så smal så snabbt efter en tvillingfödsel? DS

2010-04-11 @ 00:07:14
Postat av: eva-marie

Vad ROLIGT att det gick bra och att föreställningen blev så lyckad! Hade gärna sett den men en liten valp sätter stopp för en del bortvaro hemifrån....

SEr på alla dina bilder at barnen växer och frodas - jättefina alla tre! Kramar från mig och barnen

2010-04-11 @ 00:44:04
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: Anonym

heej vilka fina lös ögonfransar! dom passar dig jätte bra:D jag älskar era låtar dom är jätte bra!:)

dom är jätte fina.

2010-04-13 @ 19:39:53
URL: http://http:/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-13 @ 20:45:14
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

När tycker du ska börja packa för en flytt?

Ha en bra kväll.

2010-04-13 @ 20:47:52
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0