Annandagen

God morgon!
Då har vi hunnit fram till Annandagen.
I dag är det dags för kalas för oss. Min syster Natalies son Melvin fyller 4 år.
Jag hoppas kunna hålla mig från för mycket godsaker, för min mage är inte okej efter all mat & godis.
I går kväll fick jag sådana kramper att jag trodde stunden var kommen ;).
Helt självförvållat, att man aldrig lär sig.
Mellandagsrean, ska ni dit? Trängas bland alla människor?
Jag, mamma & syster Linn tar en sväng i morgon faktiskt.
Får se hur mycket vi mäktar med.
Men det är roligt med en utflykt tillsammans, en tjejdag!
Emil är nog glad över att slippa ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

God fortsättning!..Jag ska gå på rean idag men stannar här i Osby.:)..orkar inte flänga iväg nånstans men hittar nog det jag letar efter här.



Är verkligen lat idag för sitter och tittar på film en förmiddag men ska verkligen släppa på en del måsten nu när jag är ledig. Börjar inte jobba förrän på onsdag och sen är rutinerna som vanligt.



Satt ensam igårkväll och tittade på film och drack lite baylis (rätt stavat?).och tog det lugnt...härligt.



Vi får man känna sig lat ibland?.:)



Ha en fortsatt bra dag.kramis

2010-12-26 @ 09:59:08
Postat av: sandra

Jag var inne i skövde på rean idag och det var faktiskt inte mycket folk. behövde inte trängas i alla fall, väldigt skönt. enda stället är ju på gina men där är det ju så litet och alltid trångt. hoppas det e likadant imorgon

2010-12-26 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0