Alla hjärtans dag!

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.12087/Image/hjrtarosa.jpg
Ja någon kärleksfull dag mellan man & kvinna har det inte blivit här idag.
Emil har ätit för mycket av det goda (igen!), så han har legat i sängen hela dagen.
Men man kan ju faktiskt visa kärlek alla andra dagar oxå, eller hur!?
Jag har fått en massa kärlek från mina fina barn samt en kärleksmiddag hos Milo och hennes familj :)

Dagen ka ju inte sluta bättre än med en kärleksfilm!?
Jag kollar på tv 3

http://www.girl.com.au/img/catch_and_release.jpg

Har du firat på något speciellt sätt!?

Mitt bästa alla ♥ dag minne är när Emil bjöd mig till London.
Vi åt gott & tittade på musikaler.
Lejonkungen var en av dem och jag glömmer det aldrig.
Varje hårstrå på hela kroppen var resta under hela föreställningen..
Det var tider de...
Härligt att minnas tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag o sambon hade myspys hemma med god mat o vin:)

2010-02-15 @ 07:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0