Ängla är...

07d1f751127faf8e614b4bf6e3b22256.png

Ängla är ute & bestiger det stora snö berget som blivit här utanför i vår park! Jag är på dåligt humör :( Vi var i pulka backen innan och   Ängla skulle bestämt ta me snowracern utan snöre (att dra i). Så den samt en stor tvillingvagn i denna snö gjorde mig trött anfådd och irriterad. Sedan skulle jag dessutom konka denna upp och ned i backen.. Det är ju inte lite snö att pulsa i.. Vi gick till detta berg i stället :) 
Nu ska jag andas lite och sedan bli på gott humör igen!
I eftermiddag är det dax att besöka vårdcentralen igen. Älvin har det fortfarande tufft att andas.. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får bra hjälp på vårdcentralen så Älvin blir bättre! Vädret nu gör tyvärr att man inte vågar ge sig av till Kristianstad :( Men som sagt får hoppas våren kommer snart ;)

2010-02-24 @ 12:03:31
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Förstår att du blev lite irriterad. De är härliga barnen när de prompt ska ha som de vill.Hoppas lillkillen blir bättre snart.

Kram

2010-02-24 @ 15:11:52
Postat av: Anna2

Finns det inget slut på era sjukdommar?? stackare..

Kram

2010-02-24 @ 18:44:21
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anne Li

Håller tummarna för lille Älvin!! Sen hoppas jag att ni slipper fler sjukdomar, ni har helt klart fått så det "räcker och blir över"!!! Kram!

2010-02-24 @ 19:06:52
Postat av: carro

Ja gud sicka högar vi har, det e inte klokt -jag vill ha vår nu! Sån e jag ;) Kram

2010-02-24 @ 23:17:17
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Men det är ju otroligt. Hon ser ut som en liten plutt jämfört med snöhögen. Inte bara ser ut förresten, hon är en liten plutt. Hur mycket snö kan det finnas? Vart ska den ta vägen? Vi vill ju ha vår inom 3 veckor, eller hur. Hallååå, det är mars snart. Dags att köpa nya spänner och spadar till barnen. (spänner - göteborgska för hinkar....bara så du är med på vad jag menar)

2010-02-24 @ 23:32:51
Postat av: Zandra

Viket berg!

Förstår att du fick kämpa!

hoppas lill Älvin blir frisk snart, stackars liten!

Super mysigt att träffa er, Vilda är som vi sa himla lik Ängla som liten, flickor brås på sin far, Älvin är just nu lite mer lik sin mor tycker jag :)

Hälsa min favorit Ängla att jag hoppas vi ses i sommar, Saknar henne! :) Puss till er!

2010-02-25 @ 13:21:28
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0