Handplockning!

Jag tackar av hela mitt ♥ för de fina kommentarerna jag fått idag!
Det är samma ip nummer på det mindre roliga kommentarerna så det är bara 1 person i mängden :)
I vanliga fall brukar jag inte hänga upp mig på det negativa sakerna man får höra när arbetar i denna branch.
Vissa tycker visst att man kan vräka ur sig vad som och har inte en tanke på att det kan såra.
Jag tycker inte alltid att alla artister är super duktiga, men skulle aldrig få för att att offentligt berätta det.
Speciellt inte på dens hemsida/blogg.
Vet inte varför jag blev extra blödig idag..
Ang audition så har varken jag eller Bosse gjort audition.
Precis som fina Sara Li skrev behövs inte det eftersom Emil vet vad vi går för.
Det kallas "handplockning".
Tror inte tex att Tommy Körberg heller går på audition utan han blir erbjuden roller.
(nu jämför jag mig ABSOLUT INTE med honom utan det är ett ex på just handplockning).
Det har vi gjort i alla musikalerna.
Vet vi att någon passar behöver vi inte leta.
Nu lämnar jag detta ämne & ser med glädje fram emot att sätta tänderna i manuset!
Återkommer med datum för audition för roller samt ensemble!
Tack igen för era fina ord!

Kommentarer
Postat av: Maria

Många blir lätt avis. Skit i dem. Emil om någon borde veta vad du kan lixom

2010-02-12 @ 17:27:35
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack. jobbade me den i en evighet men blev tillslut nöjd. I allafall så tror jag att du kommer passa som Belle

2010-02-12 @ 17:30:08
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Men jag blir så trött på människor som bara MÅSTE vara elaka och avundsjuka på andra. Och jag är innerligt trött på människor som inte kan sköta sig själva och skita i andra. Vilket tråkigt liv denna person måste ha. Zara, skit i dem. Det handlar förmodligen om någon jävligt avundsjuk person. Någon som förmodligen själv skulle vilja vara med i en musikal, men aldrig kommer att vara det. Och varför skulle Emil leta efter någon till huvudrollen när han redan har den perfekta? En del människor gör vad som helst för lite uppmärksamhet även om det är negativ uppmärksamhet. Då ska man inte göra dem en tjänst genom att skriva om dem, för då får de uppmärksamhet. Och det vill vi inte ge dem, eller hur? Du vet själv att du är perfekt för rollen. Vad någon avundsjuk typ tycker är inte ett dugg intressant.



Hoppas allt är bra med er.



Kram från



Carina och barnen



PS: Barnen hälsar till er

2010-02-12 @ 18:21:14
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Sara Li

Vad söt du är Zara... jag rodnar ju! :-)

2010-02-12 @ 18:32:00
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: mamma

Go for it....puss

2010-02-12 @ 19:03:32
Postat av: mio

Så löjligt att ifrågasätta en sån grej! Undrar hur människan tänker egentligen?? Bara tanken på att du skulle behöva göra audition för Emil är ju skrattretande!

2010-02-12 @ 19:25:48
Postat av: Olle

Mata inte trollen ;)

2010-02-12 @ 22:38:06
Postat av: Anki

Emil gör väl som han vill när han rollsätter. Och det har ingen annan med att göra. Ingen tvingar folk att gå och titta..

Det här kommer ni att fixa bra.. jag vet vad nigår för...

2010-02-13 @ 02:22:04
URL: http://morsan.welen.com/
Postat av: Karin

Det ska bli så kul att se denna föreställning! Jag var väldigt förtjust i Bosse efter RENT och du vet ju att jag gillar dig!! Såg också att ni hade en annan koreograf, visst spelade hon i RENT?! Hon var min absoluta favorit i RENT!!! Ska bli spännande!! Kram på er och lycka till!

2010-02-13 @ 09:01:48
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0