Ingen självklar vinnare!

Pga av läckan på Peter Jöbacks & Sibels låt har dom släppt färhandslyssningen redan nu som ni säkert också märkt.
Var ju självklart tvungen att lyssna, nyfiken som man är..

I år känns det inte som man kan hitta något självklar vinnare av hela tävlingen.
Ingen låt är starkare än den andra.
Ganska skoj endå att det kan bli vem som..
Andra år tex när Lena Ph, The Ark, Carola varit med har man nästan vetat innan vem som ska ta hem det.
Trodde att Peter skulle vara den artisten i år men efter jag hört låten är jag inte lika säker..

Finalen blir nog spännande i år...



Lena kändes självklar redan när man läste att hon skulle vara med.
2004, samma år vi deltog med låten "Älvorna" samt Emil med låten "Innan mörkret faller"


Samma med Carola 2006.
Man bara visste...


The Ark var självklara 2007


Likaså Charlotte 2008

Förra året trodde man nog att Måns skulle ta hem det..
Men det blev helt otippar Malena vilket var roligt.

Undrar så vem som tar hem det 2010!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svårt de där. Många bra låtar i år. Men ännu bättre om Emil varit med;) Även Sarek. Hoppas vi får se dig och Emil i melodifestivalen igen:)

2010-02-23 @ 12:07:42
Postat av: Birgitta Olsson

Hej

Som den schlagernörd jag är så lyssnade jag också på låtarna till den sista delfinalen igår. Riktigt svårtippat. Tyckte inte heller att Peter Jöbacks låt stack ut. Lite varning är det nog för Zibel. I den stora finalen tror jag det kommmer stå mellan Eric Saade, Darin och Timoteij

2010-02-23 @ 12:14:14
URL: http://www.metrobloggen.se/biol
Postat av: Jossan

Jag tycker Salem el Fakir e bäst hittils, o efter honom Timoteij.

2010-02-23 @ 12:39:08
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: Patricia

Hejje! Jag länkade till din hemsida från min blogg och lånade bilden på Fredriks halsband. Hoppas det är ok? Kramar

2010-02-23 @ 17:39:11
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: rosalita

Kan inte tänka mig skicka någon annan än Darin till Oslo. :)

2010-02-23 @ 18:00:06
Postat av: Pernilla

Hej Zara!

Visst har du en iphone?;)Har skaffat mig en och undrar lite hur du gör för att blogga från den? för det har du gjort va?

Kram

Pernilla

2010-02-23 @ 19:04:16
URL: http://mysarna.blogg.se/
Postat av: Petra

Andreas Johnson, han är bäst.

2010-02-24 @ 08:46:52
Postat av: sofie

åå vad jag hoppas på Eric, Ola eller Salem. En ung snygg kille i alla fall :) (och till den kategorin räknas verkligen inte andreas johnson)

2010-02-28 @ 02:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0