Schlager kväll med Bloggfamiljen

Jag tog ett lite tidigare tåg för att vara säker på att komma i tid!
Blev lite nervös et tag eftersom jag trodde att vi skulle vara ett stort gäng. Kändes som jag var den enda som stod där och väntade. Började tro att jag stod på fel plats eller på fel dag ;)
Men sedan kom det ett sex andra tjejer så sammanlagt blev vi 7 st, Hannah, Peter samt 4 av deras vänner.
Vi blev transporterade i Taxi till Arenan.
Vilken gigantisk plats!


Alla tjejer som vunnit "platsen" att kolla på genrepet hos bloggfamiljen.
Vi var ett gäng som hittade varandra sanbbt & det kändes hur lättsamt & trevligt som hälst!

"Räklåda" var den enda valmöjligheten Arenan hade. Jag kallar det räkmackor.
Men goda var dem :)

Hela gänget samlat vid bordet.
(nästan alla)

Grymt mäktig känsla att sitta i arenan och kolla på alla nummer.
Tyckte nästan alla var bra pga live känslan.

Lisa, Anna, Hannah, Annika & mitt huvud.
Man klev rakt ut på bakongen från vår loge ;)

Här sitter schlager nörden nr 1 Zara!
Så jäkla roligt att uppleva detta live (säger det igen).
Det är verkligen en stor produktion.

Efter arenan blev vi alla medbjudna på disco bowling.
Jag trodde dagen skulle sluta efter arenan, så det kändes super roligt att vi kunde fortsätta dagen..
Mycket eftersom vi alla trivdes så bra tillsammans..
Ett gäng småbarnsmammor & en härlig kvinna med stora barn :)


Lommo & Pia-Lena, två underbara tjejer!


Idol bild med Bloggfamiljen! ;)
Peter & Hannah


Marica & Lisa.. Härliga tjejer!
Lisa bor också I Kristianstad så vi tog följe hem...

Efter bowlingen var det meningen att vi skulle skilja oss åt.
Men tydligen var hade vi skött våra kort rätt så Peter & Hannah valde att avboka sitt bord (middag) där dom tillsammans med sina vänner skulle ätit för boka in oss alla 14 på en anna restaurang :)
Så vi begav oss till Fridays för lite käk!


Alla på Fridays!

Jag hade verkligen en underbar dag! Är så glad att just jag fick hänga med på detta & träffa alla dessa fina människor. Har inte haft så roligt på länge.. Bara få vara Zara, koppla av, dricka lite vin, äta i lugn och ro och bara umgås...


Tack fina paret Hannah & Peter för en super trevlig & rolig dag!

(bilderna på Hannah får självklart inte kopieras utan tillstånd)

Bilderna är tagna av Anna!

Armbandet som Hannah fick av mig kommer att läggas ut på hemsidan www.byzara.se.
Det kostar 350:- för er som frågat.

Hannah och Peters bloggar samt en massa andra roliga bloggare (bla Victorias/matplatsen) hittar ni på:
www.bloggfamiljen.se


Kommentarer
Postat av: Zandra

Du ser ut att haft det super trevlig vännen!

Jätte fint armband, du är så ducktig! Väntar med spänning på min present, såå nyfiken! Kram!

2010-03-01 @ 02:18:51
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Malin E

Vilken härlig kväll du måste haft! En helkväll med bara schlager, du måste ha varit över lycklig :) Härligt! Du är så ödmjuk och omtänksam som gjorde det fina armbandet, det tror jag verkligen hon uppskattade! ha det gott, kramar!!

2010-03-01 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0