Vår helg!

Hej!
Då var det söndag igen, tiden springer iväg trots att sjukdommarna inte försvinner.
Min syster Linn åkte på det i Torsdags natt men jag har ännu klarat mig (peppar, peppar).
Älvin den lille kraken kräktes nu igen ikväll! Vad är detta för magsjuka!?
Diarren sitter fortfarande i på båda barnen, dag som natt..
Sömnen har verkligen blivit lidande kan jag meddela!

Trors detta har vi ändå hunnit med en del i helgen.
Ängla som sett fram emot "PRINSESSAN & GRODAN" var mäkta besviken då hon inte kunde gå på premiären i Fredags.
Det hade varit planerat länge..
I Lördags eftermiddag då smittan var över åkte vi in till stan för att se den..
Hon var så lycklig!
Filmen var underbar & Ängla satt klistrad hela tiden.
Hon vart mäkta irriterad då jag då & då frågade vad hon tyckte eller om hon mådde ok ;)
Jag rekommenderar fimen varmt!

Ängla full av förväntan..

Ett tecken på emetofobi: Jag bokar alltid plats längst ut så jag snabbt kan ta mig ut om jag måste kräkas.
I väskan ligger även en kräkpåse!

Filmen handlar om Tiana som drömmer samma dröm som hennes far en gång drömde:
Att öppna en egen restaurang.
Mitt i allt kämpande för att få ihop pengar dyker en groda upp & ber om en kyss för att återigen förvandlas till den prins han är.
Men det blir inte riktigt som dom tänkt sig :)
Härligt oxå att den nya prinsessan inte är vit & blond tycker jag!

I dag Söndag har vi varit i Bromölla på vårt första rep inför de konserter vi ska hålla på Humlescenen i APRIL.
Bosse Andersson (Colin i RENT) är det som dragit ihop ett gäng sångare/sångerskor som ska framföra en konsert med de bästa låtarna från film & musikal.
Kristianstadsbladet var även på plats idag för att kolla läget.


Bosse & Linda kollar en av de duetter de ska göra tillsammans. Emil & Jenny kollar på ;)



Kommentarer
Postat av: Harriet Kyolaba

Heeej mina kära vänner....skönt att ni börja friskna till iaf;) Wow jag vill med se "Prinsessan och Grodan" Även jag älskar att ÄNTLIGEN har vi fått en brun Prinsessa....hihihi Kraaaaaaaaaaaam

2010-02-07 @ 22:58:55
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul det låter med en sån konsert! :)

2010-02-07 @ 23:04:51
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Sofia H

Hej! Har läst ikapp din blogg. Oj va sjuka ni har varit å är. Stackare. Hoppas att det ger sig snart. Tänker på er. Många kramar från Hjo

2010-02-08 @ 07:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0