Nämen, HEJ!

Jag har inte gått vilse i snön.. ;)
Jag har åkt hem till Skåne igen.
De sista nätterna hos mamma var tuffa då Älvin beslöt sig för att skrika mellan 1-4:00!
Sista natten kom mamma som en räddande ängel & tog honom efter några timmars skrik.
Men detta gjorde att jag inte ens orkade titta åt datorn.

Men nu är vi hemma igen.
Och här stod julen kvar i hela huset.
Har sakta men säkert börjat plocka ned allt.
Granen klädde jag av och slängde ut vid 9 i morse-SKÖNT!
Tomtarna ligger nu i tidningspapper igen..
I morgon blir det städar dag, fasiken vad dammigt det blir trots att man inte är hemma!

Älvin gubben har fått sin vaccin idag (5-månaders) eftersom han hade feber då den skulle ha tagits.
Egentligen skulle den ha tagits tidigare men den gången hade Vilda feber!
Har lärt mig nu att ta den på det barnet som är friskt när tillfället ges.
Här är vi ju sjuka hela tiden!

Nästa vecka ska Ängla ta andra dosen av Svinvaccinet, då även Vilda.
Älvin får snällt vänta eftersom han fick vaccin idag, puh!



Älvin kan sitta själv nu :) 5 månader & 3 veckor!
Ja, inte hur länge som helst, men en stund.
Duktig pojke!


Vilda är överallt :)
Hon kan inte ta sig framåt riktigt en (vilket gör henne piss förbannad när hon vill ha en sak) men hon tar sig åt alla andra håll ;)
Henne kommer vi behöva koppel till sen, jag lovar.
Syns i hennes ögon!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Hej vi saknar er fruktansvärt mycket,de är verkligen tomt utan er.Önskar verkligen att ni bodde närmare oss...puss

2010-01-07 @ 22:31:11
Postat av: milo

Skönt att ni är hemma igen.kramizzzzzzzzar

2010-01-08 @ 07:44:18
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Så söta Vild & Älvin är. =)

2010-01-08 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0