Hår & Samtal




Det finns väl inget skönare än när man är ny friserad? Eller jo det finns det säkert, men det är härligt i alla fall.
Känns lent & friskt!
Botten är fixad samt ett par röd/orange slingor i fram.
Älskar ju rött hår och skulle mer än gärna färga hela barret just orange/rött, men jag är för feg.
Det var svårt att få bild på dem, några av dem följde med i flätan och fina effekter..


Har varit på samtal på dagis idag som jag skrev.
Det är alltid lika roligt att höra hur Ängla är på dagis.
Det var ett mycket positivt möte.
Pedagogen berättade att det var sällan hon träffat ett barn med sånt ordförråd.
Hon kan flera ord för samma sak och kan alltid förklara vad hon menar.
Förstår ingen vad hon menar tar hon till ett annat ord för samma sak.

Hon är hjälpsam om någon behöver hjälp & ingriper om någon är dum mot ngn annan.
Det blev jag stolt över!
Det är de normer vi lever efter i vår familj. Skönt att något gått in av det man traggat om ;).

Ja en hel del andra saker togs upp också, bra saker..
Kändes jätte roligt!

Ordet DramaQueen kom upp oxå, konstigt ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

blev jättefint!!

Visst är det kul, man blir stolt när man får höra att barnen sköter sig =) De sa också om Hanna att hon är så snäll mot alla och hjälper dom som kör fast och är mån alla, speciellt som små. Det får en precis som du säger, att inse att man faktiskt gjort nåt rätt haha

Ha en bra helg!

Kram!

2010-03-19 @ 22:08:44
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: carro

Va fin du är Zara! Ser inte ut som en sleten trebarnsmorsa....även om du känner dej som en ibland :) Du har haft hemmafrisering några år nu du , gött ;) Kram kram från mej <3

2010-03-19 @ 22:25:57
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åh jag säger ju det, min favoängla! <3

2010-03-20 @ 01:05:51
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Hon är så söt, lilla Ängla. Är det en tröja från Kapp Ahl hon har på sig? Den liknar de tröjor jag köpte till mina flickor för någon vecka sedan.



Zara, pengar för armband kommer in i kväll. Ska iväg snart. Mailar när det är klart.



Kram

2010-03-22 @ 13:57:32
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0