Odjuret

http://www.thomasstenlund.se/res/Default/skonketen2.jpg
(Charlotte Perelli & Fred Johansson som Belle & Odjuret)

I dag hade jag besök av odjuret :)
Ja, inte är han så hemsk som det låter. Mannen bakom den kommande masken heter ju Bosse Andersson och är världens snällaste kille!
Han var här med sina barn och vi drack kaffe.
Hans lilla kille som fyller 4 år i år är kär i mig, hur gulligt är inte det ;)
Han är så söt!
Ängla lekte med Bosses dotter och dom lekte så bra.
En härlig dag och det var roligt med sällskap eftersom Emil jobbat hela dagen (audition) och vädret varit så kasst!

AUDITION är i full gång! Spännande.
På dessa två dagar har det funnits bra material för de roller vi söker, men än är det 4 dagar kvar och ett gäng duktiga artister som ska visa vad dem går för.
Sedan börjar det tuffa jobbet.
Att välja ut och komma överens :)
Men det brukar vara ganska smärtfritt & tidigare har juryn tyckt lika.
De tidigare två auditions vi haft har jag suttit med i Juryn varje dag.
I år går inte det med tanke på att barnen inte kan vara i från oss så mycket (och inte jag heller för den delen).. Men i morgon kommer jag att sitta med & jag längtar!
Det är så roligt att träffa alla hungriga & duktiga artister!
Förra året fick jag äran att ringa upp alla som fått roller samt blivit uttagna till ensemblen.
Jag kände mig som jultomten och det var bland de roligaste jag gjort.

Hoppas ni får en mysig Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0