En vill ut och åka pulka och en vill på so...

img_4409 (MMS)

En vill ut och åka pulka och en vill på solsemester! Det är inte alltid man tycker lika fast man är tvilling ;).. Linda frågade om dom har lärt sig vänta på sin tur. Det börjar komma mer och mer, men när dom var bebis gjorde dom inte det.. Inte så konstigt kanske.. Men när vi tex ska gå ut är dom duktiga på att hämta och ge varandras kläder. Dom har stenkoll på vems kläder som är vems :)..  I går satte Älvin ihop ord för första gången "Hej Då Pappa!" sa han. Duktig kille!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är dom duktiga på,tyckte jag hörde Vilda säga mormor i telefon=).

2010-11-30 @ 09:23:31
Postat av: Therése

Vilda är inte så fel ute ändå, man behöver verkligen solglasögon nu för solen bländar på den vita snön så det riktigt skär i ögonen. Smart tjej det där :)

2010-11-30 @ 10:43:59
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Mo

Måste få träffa de där kottarna snart, ser ju hur goa ut helst.

2010-11-30 @ 12:25:11
Postat av: Linda

Dom är bara för söta!!

Ja, mina är ju 5,5 månad nu och dom har förstått att det alltid är en bebis till med, hihi, eller hur man ska uttrycka det.

men som när jag ger dom gröt så blir Elin arg om hon inte får tillräckligt snabbt, så jag får ge Moa en sked, Elin 3 skedar, Moa en sked osv! =)

ha en skön kväll!

kram och tack för svaret! =)

2010-11-30 @ 16:55:52
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: mio

Så söta och goa

2010-12-02 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0