Lekvira

På Måndag den 29/11 gästar jag Lekviras kundkväll med mina smycken "BYZARA".
Jag visar lite av mina tags, så att man får känna och klämma samt tar emot beställningar på plats.

Jag kommer även att ta upp bokningar till SKÖNHETEN & ODJURET

VÄLKOMNA!





Kundkväll 29 Nov 17-20
Missa inte vår kundkväll i butiken den 29/11. Vi kommer att ha lite julmys och erbjudanden! Så passa på att komma på lite julshopping i lugn och ro!
Zara Kronvall från Sarek ("genom eld och vatten") kommer och visar sina underbara budskaps och namnsmycken (dessa kan man även beställa här).
Zara kommer även att ta upp bokningar på musikalen Skönheten och Odjuret som hennes sambo Emil Sigfridsson (famefactory) sätter upp på teatern i Kristianstad. Zara spelar huvudrollen som Belle. Denna har premiär den 19 feb och är en strålande julklapp till hela familjen!

Adress: Fäladsgatan 3 vid Lidl och Citylåset på Vilan/långebro!



Kommentarer
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej Vännen Gud vad roligt önskar jag kunde bara där och klämma lite på dina smycken hihihi Lycka till men jag vet att det kommer att bli en SUcce...kram

2010-11-26 @ 17:59:10
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0