Torsdagen den 4 NOV

Livet har sin gilla gång.. Det går vidare även om jag tror att det kommer stanna upp då & då en tid framöver.
Framförallt till dess att begravningen varit.
I dag har det varit en tung dag pga vissa skäl som förstärkt min sorg. Är tung i huvudet och trött.
Men jag blev så glad av att se Mamma, Anders & Linn här hemma idag.
SKa bli skönt att ha dom runt omkring mig i helgen.

Bjuder på lite bilder på mina juveler som lyser upp min vardag



Mina små bokmalar.
Framförallt Vilda som gärna sitter och läser hela dagarna.



Ängla & Älvin morgonmyser i fotöljen.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Åh vad jag saknar dem små trollen, måste få tid o besöka er en dag.

2010-11-05 @ 13:42:15
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0