Barcelona

Den 14 September-16 September åker jag & Emil till Barcelona.
När Emil fyllde 30 år fick han en resa av sina föräldrar (samt jag i för tidig 30 års present) just dit för att kolla på fortboll. I presenten ingick även barnvakt.
Nu ska det äntligen bli av.
Lite egen tid på tu man hand.
Något som vi är extremt dåliga på. Både pga av tidsbrist och barnvakt.
Man bussar bara på andra tre barn när det verkligen behövs ;).
Vilket fall, den 14 sticker vi i väg och samma dag ska vi se Barcelona spela. Jag har noll koll på fotboll och är väl egentligen inte alls intresserad, men det är härligt att se sin kärleks dröm slå in :)
Livekänsla är alltid livekänsla.




http://4.bp.blogspot.com/_hzmEkMtwSJM/TBTwNhKXE-I/AAAAAAAAAJM/T4GFz0jk5tg/s640/barcelona1.jpg

Det är just nu ca 25 grader där, varmt & skönt.
På två dagar blir det inte direkt något sol & bad. Men att kunna sitta på uteserveringar i solen är underbart.
Äta, dricka & prata i lugn och ro.
Det är vi inte bortskämda med!
LÄNGTAR!

Tack för alla era kommentarer ang lekstugan!
Vad glad jag blir!
Ni berör mig!


Kommentarer
Postat av: Pia

Åh va härligt för och komma iväg lite. Kan ni behöva. Snälla föräldrar och svärföräldrar.:)..Jo små barn tar mycket tid och ni har ju tvillingar också. Hoppas verkligen att ni får det mysigt där. Viktigt med egentid.

2010-09-02 @ 20:34:19
Postat av: Åsa

Gud såå härligt! De är ni värda Zara:) Njut allt vad ni kan, super mysigt och åka dit med sin käraste jue:)



Kraaam Åsa

2010-09-02 @ 20:35:20
Postat av: Malin E

Är det några som är värd mer att åka iväg än ni två? tveksamt!! alldeles egen kvalitets tid! Är så glad för eran skull!!

Snällt av Emils föräldrar!

saknar er,

Kram kram

2010-09-02 @ 21:10:52
Postat av: mamma

Hej det blir härligt för er att komma iväg o bara få vara vuxna..Sitter på bussen nu till Sthlm med blandade känslor..pus

2010-09-03 @ 11:43:09
Postat av: Ellinor

Åh så härligt! Jag sak dit exakt en månad efter :)

2010-09-04 @ 20:47:11
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0