Biljettsläpp

God morgon gott folk!
Dagarna bara springer i väg och jag hinner knappt sitta vid datan.
Känner ni igen er?
Alla har vi väl häcken fulla nu förtiden!?
I går satte vi in den nya tvättmaskinen och att plocka ut varma torra handdukar var en sådan lyx!
Föräldrarmöte stod på schemat. Kul & intressant att se och höra hur dem har det.
Föräldrarådsrepresentant blev jag (såklart!). Ska ge det ett år för att se om vi som föräldrar ens har en chans att påverka.. Jag delar posten med en bekant så vi kan dela på det om det inte går att få ihop det på alla möten.

I dag gör vi vårt första PR jobb för SKÖNHETEN & ODJURET.
EN av våra sponsorer ska få ett smakprov av några låtar i musikalen.
Spännande!
Så i dag blir det lite rep med Bosse som ska spela Odjuret :)

I går släppte vi biljetterna till musikalen!
Dem som har hittat till hemsidan innan har under en tid kunnat förhandsboka.
Responsen har varit positiv, så boka redan idag för att vara säker på att få en biljett.
Perfekta julklappen för hela familjen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Jag måste bara fråga vad det är för tvättmaskin ni köpt? Skulle behöva en kombinerad tvätt och tork.

Ha en bra dag!

2010-09-28 @ 08:31:11
Postat av: Zara

Det är en Hotpoint. Köpt på Elgiganten.

Ha en fin dag du med!!

2010-09-28 @ 08:40:46
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Linda

Ringde och bokade biljetter igår. Jag var först! Således toppenplatser... skall bli så kul.

Har dock aldrig varit i Kristianstad förut. Är det något annat dottern och jag borde göra när vi ändå är i stan?

2010-09-28 @ 10:58:36
Postat av: Zara

Linda: Vi fick besked att det var några långväga som hade bokat :) NI ÄR SÅ VÄLKOMNA TILL OSS & KRISTIANSTAD!

Ja, vad ska man hitta på här mer.. Lite shopping i vår mysiga stad.. Beror kanske lite på hur gammal din dotter är?

Kanske några andra infödingar kan ge lite tips här!?

2010-09-28 @ 13:24:08
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mio

Vi hoppas verkligen att vi kan komma och se denna musikalen! ska avvakta tills hotellpaket priserna kommer annars såg jag att det fanns ett väldigt billigt vandrarhem. Det hade varit så underbart roligt, tänkte i så fall ta nån helg i April. Kramar till er

2010-09-28 @ 17:16:09
Postat av: Linda

Dottern är 6, en ålder som du kan litegrann, eller hur? Så roligt att läsa här om din stora tjejs upptåg, likheterna är många.

2010-09-28 @ 18:15:06
Postat av: Elin A

Vi har tänkt ge dottern biljett i julklapp, ja vi åker ju givetvis med henne:)Synd att det var fullbokat redan till premiären men jag hoppas Mia kunde boka till helgen efter istället:)

Skrattade åt Vilda när hon hade gömt sig:)

2010-09-28 @ 20:41:00
Postat av: Sandra

Jag kommer att boka direkt så fort jag vet hur mitt schema ser ut nästa år, hade varit så kul att få biljett till premiären på min sambos födelsedag:)

2010-10-01 @ 12:19:22
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0