Teater

I dag när jag klev innanför dörren kom tre glada barn emot mig, så härligt det känns.
Ja, en glad man också faktiskt ;)
Men den stora var eld & lågor och hade varit sedan hon kom hem från skolan.
"Mamma, mamma, vi ska göra en teater i skolan i morgon! Jag ska ha med mig prinsesskläder och jag ska vara Jasmine (från Alladin). Alla ska vara prinsessor förutom T som ska vara Drottning. Alla killar ska vara prinsar"
Hela kvällen har hon prata om detta och förberett sig.
Hon har värmt upp genom att spela Rödluvan i sitt rum.
Sedan satte hon sig bakom sin kista med penna & papper och frågade vilka som ville ha en autograf ;)
Det ville vi självklart!
"Ja, innan man får gå hem & lägga sig så måste man ju skriva till alla som vill först!"
Fina Ängla!

http://farm3.static.flickr.com/2612/4010476167_0e941d0c78_o.jpg
Prinsessan på ärten är det som ska sättas upp i 0-C

Kommentarer
Postat av: Anna

En dröm för en liten tjej att spela prinsessa:))

2010-10-01 @ 18:31:45
Postat av: Annika

Hej!

Kommer du den 11? hade varit så kul att träffa dig igen, såg dock att Lisa inte skulle med..

2010-10-01 @ 18:54:51
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Zara

Annika:

Det hela beror på vilken tid vi ska samlas. Jag kan vara i Åstorp kl 7 och sedan kör Anna till dig. Vet inte hur lång tid det tar mellan dessa orter (jag och skåne ;) )... Läs din mail och svara där..

Hoppas hoppas.. Kram

2010-10-01 @ 19:40:59
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0