Underbar start av hösten!

Eller hur!? Solen har strålat & luften har varit underbar. Inte för varmt & inte för kallt.
Mysiga kvällar då man kunnat tända ljus.




Mycket utelek blir det.
Vilda & Älvin vet så väl våra rutiner. Efter lunchen hämtar dem själva sina skor. Då vill dem gå ut :)
Gullungar, så stora dem har blivit.
Varje morgon när Ängla ska till skolan sitter dem i hallen, vinkar & säger "HEJ Å!".
Bland de första de gör när vi kommer ut är att ta sig till äppelträdet och ta ett äpple.


En liten tjej som älskar att sitta i sandlådan. Syns det!? ;)




När vi är inomhus händer det andra grejor.
Vilda kör fram åt tillbaka på bilen jag fyndade på loppis.
Älvin han bara går & går mer & mer för varje dag....

På Onsdag ska vi börja på kyrkis jag och de små. Det blir lek & sång. Har ju inte kunnat ta mig på ngt sådant själv de första året men nu är det dax. Tror dem kommer att älska det. En bra erfarenhet innan dagis.

Själv ska jag börja jobba på H&M igen på Torsdag. Men endast Torsdgar. Ska vara mammaledig ett tag till. Känns både roligt, spännande & läskigt. Jag har inte arbetat där på ett och ett halvt år! Blev ju sjukskriven redan i graviditetsvecka 16. Mest ska det blir roligt!!

Nä, nu väntar sängen & en bok. Läste ut den jag nämde här på bloggen här om dagen, nu är jag inne i en annan..


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Zara!

Vill tacka för en mysig och trevlig blogg.

Ni har förresten enormt söta barn!

2010-09-06 @ 08:26:35
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej underbara vän...Hoppas att ni alla mår bra och att livet leker för de små...hihihi men det ser jag ju att det gör:) Saknar er och hoppas vi ses snart igen det känns som evigheter nu....men jag vet att ni har väl fullt upp med allt nu men Ha det så gott hälsa resten av familjen;) Kraaaaaaaaaaaaaam

2010-09-06 @ 11:44:45
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: m

Håller med om en fantastisk start på hösten!Välkommen till jobbet, ska bli kul att ha dig på plats en dag i veckan.k m

2010-09-06 @ 13:07:27
Postat av: mamma

Lill mormor är en liten buse gull unge.Vad vacker erat äppel träd är.puss

2010-09-06 @ 18:51:18
Postat av: gunilla sauer

så söta o himel va de växer..

så lika men ändå så olika de är..

hoppas ni får en fin höst

va rädda om er

kram

2010-09-07 @ 17:58:00
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0