postkod & vårväder

Ena dagen är det varmt så att man kan gå utan jacka & nästa fryser man med jackan på.
Var ändå tvungen att gå ut i duggregnet ikväll och rensa huvudet.
Jag planterade lite nya blommar, grannarna tror säkert jag fått slag.
Ut i regnställ och plantera i regnet!
Men det var skönt!
Älskar att påta lite i trädgården, det är rogivande.

I dag har vi tömt teatern på allt.
Packat ned alla kläder & rekvista i lådor. Känns skönt att det är gjort.
Vi åt lunch på Martini och vilka satt inte där?
Postkodlotteriet.
Kim som jag & Emil känner sedan innan och min idol Magdalena Graaf.
Jag beundrar henne mycket och läser hennes blogg varje dag.
Det talade jag om såklart ;).
När hennes bloggläsare kommer fram till henne hamnar på hennes blogg, det kanske inte var lika roligt ;).
Men det kan jag bjuda på, hi hi!!

I går var det i alla fall underbart väder med läkande sol!
Vi var ute hela dagen och bara njöt!
Underbart är ordet för våren (som tyvärr gömt sig idag igen).
Lite bilder från gårdage:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0