Den där Ledin har rätt..

Sommaren är kort, det mesta regnar bort...
Den texten stämmer otroligt bra sorgligt nog :(
Semestern bara rusar iväg och snart är man tillbaka i vardagens rutiner igen.
Jag har faktiskt lite ångest för det. Precis innan semestern kände jag att jag var på bristningsgränsen.
Jag glömde det mesta, som att hjärnan sorterade ut vad jag skulle minnas och inte alldeles på egen hand. Glömde vad jag hade sagt eller om jag ens sagt det.
Kroppen började skaka vid minsa stress.
Denna semestern hade jag tänkt att lägga upp en struktur på mitt liv, men det har jag inte gjort.
Därför känner jag mig stressad över att snart vara inne i samma ekorrhjul igen.

Det har trots lite sämre väder ända varit en bra semester med härliga besök av familjen, roliga dagar på K-stadsdagarna, besök på Bakken, och i dagarna blir det Karlsborg och Allsång och visfestival i STHLM.

Amanda har även hunnit ta nya bilder på mig. Denna dag var det i alla fall sol och det blev härliga sommarbilder!








Kommentarer
Postat av: mamma

Så fina bilder på dig hjärtat..Amanda är super duktig..puss

2011-07-20 @ 12:34:09
Postat av: Malin

Zara, känn inte så, få inte ångest för något som är helt normalt. Det är kämpigt med tre småbarn och två arbetande föräldrar, och ett pussel att få ihop allt. Konstigt vore det annars ;) Men jag lovar dig att rutiner och allt kommer mer och mer ju längre tiden går och ju äldre barnen blir. Och man får vara på bristningsgränsen ibland och helst bara vilja skrika rakt ut. Så känner jag också, tro mig ;) Som sagt, det är kämpigt, men håll ut! :)



Suoerfina bilder! Njut av resten av semestern.

Kram från en trebarns- (och tvilling-) mamma till en annan!

2011-07-20 @ 16:43:18
Postat av: Sandras Värld

2011-07-20 @ 20:07:46
Postat av: Sandras Värld

Såååååå fina bilder på dig!!!!! KRAM

2011-07-20 @ 20:08:13
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Pia

Jättefina foton på dig :) Jo så kan man känna när alla dagliga sysslor e en rutin igen men man kommer snart in i ruterna igen. Så känner nog många föräldrar så du e inte ensam. Kan känna lite ångest nu för jag har snart varit ledig mina 2 veckor. Försöker att tänka positivt med att man ska va glad man har ett arbete att gå till :) Mina ledig veckor har varit toppen men hade varit skönt att va ledig lite till. Du ska se att det går bra för dig. kram

2011-07-21 @ 06:49:49
Postat av: Lars

Vilken bra miljö att bli fotograferad i, du ser jättebra ut :) Det är tyvärr svårt att verkligen vila när man har semester, särskilt när jag borde lära mig franska nu i vuxen ålder. Nåja, det blir avslappnande med lite folk på besök.

2011-07-21 @ 18:50:57
Postat av: Annika

Åh vad fina biler och supersnygg klänning! Var är den ifrån?

Hoppas allt är bra annars! Vi hörs

kram!

2011-07-24 @ 10:42:23
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilka fina sommar bilder på dig! kram

2011-07-26 @ 17:27:48
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0