En dröm...

Jag trivs bra i vårt hus och jag vet att det kommer bli ännu finare när vi är färdiga med det vi vill göra :)
Men jag har sagt att om jag någon gång ska flytta så är det till Henningsbergsgården.
En liten gård som ligger i skogen här i Färlöv.
Helt underbart och jag blev så förälskad när jag såg huset första gången!
Nu är det till salu!
Det skulle kunna bli mitt, om jag hade varit rik!
5,3 miljoner ska dom ha för det och det svider i hjärtat att jag inte kommer kunna köpa det!
Huset är byggt 1850 och är renoverat, inte mycket behöver göras förutom att sätta sin egen prägel.
Ta bort lite av de moderna hade jag gjort som ni vet.
Lite mer vitt & shabby.
Längorna är att dö för!
ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag vill ha detta hus.
Men det kommer att förbli en dröm.
Bara säga grattis till den familj som kommer att flytta in där.
Kolla in det här


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vet!! Såg den ute idag och sa till Pelle att den gården skulle vi haft ;)) ingen tvekan om att det skulle flytta in en häst där då ;))) tyckte dock det var rätt onödigt med en inredd lägenhet! Men en väldigt fin gård!!!

2011-05-17 @ 19:58:45
Postat av: zara

Jag tyckte det var perfekt med en inredd lägenhet. Studio & till gäster, hade inte kunnat få det bättre :)

Vet inte om det är ett stall där, men det hade man ju kunnat ordna?

Det är nog mycket mark där också, därav priset.

2011-05-17 @ 20:04:22
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Pia

Ser mysigt ut ju! Vill också bo i ett hus med lummig trädgård med fruktträd. Jaja vi får se om det finns nån rik karl som vill bli sambo med mig.:)

2011-05-17 @ 20:44:36
Postat av: Mo

Morbror får väl ta upp plånboken da.

2011-05-18 @ 07:24:48
Postat av: Lars

Jättetjusigt hus, där skulle jag gärna bo.

2011-05-18 @ 08:24:57
Postat av: Marie

Vem blir inte förälskad i det huset!!! Helt underbart! ;-)



Dröm sött ;-)

2011-05-18 @ 17:40:20
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken fantastiskt fin gård!!

2011-05-18 @ 19:38:36
Postat av: Eva

Åh jag vet, jag blev sjukt sugen när jag såg att det låg ute men det hade vi never ever haft råd med! Men det är så vackert och bäst läge i hela byn.

2011-05-19 @ 18:34:18
Postat av: Sandra

Så himla fint!



& vad kul med er resa, härligt! kram

2011-05-20 @ 16:33:16
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0