1 månad sedan

Ja, men nu måste du blogga Zara har Emil sagt i två dagar.
Det har gått 1 månad sedan sist.
Jag vet!
Men jag har lixom kommit ifrån hela det här med att blogga, inte fått in det i min "nya" vardag.
Jag vill inte heller lägga ned den, för någon gång då & då kanske jag vill göra ett inlägg.

Livet fortlöper ju hela tiden för alla, så även för mig.
Barnen växer så det knakar.
Ängla går i 1: klass och har läsläxa som ska läsas varje dag.
Hon går på balett & teater och har nu fått sin första roll som Gretel i Sound of music.
Vilda och Älvin, herregisses vart tar tiden vägen.
Dom pratar och sjunger och är helt fantastiska.
Häromdagen spände Vilda ögonen i Emil och sa: " Lägg av!" :)
Ja, livet rullar på kan man säga.




Älskade barn

Nu när jag ändå skriver här måste jag skriva om vår kära Sanna som just nu gör succé på Kristianstadsteater.
Där spelar hon Grease och gör rollen som Rizzo!
Jag var nog mer nervös än Sanna själv på premiären men det hade jag inte behövt vara.
Hon var fantastisk i sin roll vilket känns bra eftersom hon ska spela rollen som Liesl i Emils produktion
SOUND OF MUSIC!



Till premiären av Grease hade jag fått instruktioner av Ängla hur hon skulle se ut.
Som Sandy såklart ;)
När hon med svarta glansiga tajts, svart topp och midjebälte samt skinnjacka och uppsatt hår träffade Kevin på teatern utbrast han:
"Ängla, du är så snygg att jag inte kände igen dig" ;)
Någon var nöjde (men kanske mest mamma).


När det var dags för premiärfest fanns jag på plats för att fira Sanna :)


När jag efter 2 timmar in på festen (minst) vågade tilltala Kevin var lyckan gjord ;)
Ni som följt mig här på bloggen vet hur mycket jag & min familj beundrade Kevin under hans tid på Idol.
Han var precis lika trevligt som han verkar.
Självklart var jag tvungen att ta en idol-bild (som en annan fjortis ;) )




Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att höra av dig här! Det var längesen! Kommer du till Malmö på bloggträffen i nov? Kram!

2011-10-09 @ 23:02:46
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

oj Älvin ser ut som en riktig charmör

2011-10-09 @ 23:04:16
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej igen!

Det är på gång vet jag med info :)

2011-10-10 @ 15:08:30
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Yael (Sannas barndomskompis/granne)

Gammalt inlägg men kommenterar en gång till. Är så jäkla stolt över att Sanna är där hon är idag. Kommer ihåg när vi var små och Sound of music spelades så jag blev förstörd för livet. Haha. Men glöden Sanna hade. Ren lycka att se att hon kommit dit hon kommit. Det är hon värd. :) <3



P.s dina ungar e BEDÅRANDE!

2012-03-08 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0