Härlig höst!

Vilket lyckat disco det blev igår!
Ängla var supernöjd och jag hoppas även att hennes vänner var det.
Det verkade som att dom hade roligt i alla fall.
Ljudvolymen var på topp ;)
I dag tog vi sovmorgon till 9, vilket inte händer speciellt ofta.
Sedan skulle Ängla i väg och repa med sin kör. Hon ska nämligen vara med i Emma-Lisas kör i Kristianstads lokala Körlsaget som här kallas "Musikslaget".
Hon är snart mer anlitad än oss försäldrar ;)
Vi andra har tagit det lugnt, små-pulat och varit ute i det fina höstvädret.




Välkommen in i stugan!
Den har verkligen värld varenda krona och minut som jag lagt.
Både Ängla, hennes vänner och Vilda & Älvin har så roligt i den.


Hösten alla färger är fantastiska och den har varit ljuvlig hittils tycker jag.
Mycket sol även om det blivit kallt nu.



När Ängla hade repat klart var hon med oss en stund i parken innan hon pep in till egna aktiviteter.
Det är inte mycket man ser henne om dagarna men hon har lovat att vi ska pyssla ihop nu ikväll ;)


Tänk att jag skulle få en sådan vacker dotter!
Är stolt över Ängla med allt vad hon tar för sig :)


Snuff-Fia gör också mamma stolt.


Så även vår alltid lika glada Älvin :)


Nu har gullfisarna tagit kväll och kollar på film och äter "godiset-lördag" som Vilda & Älvin kallar det! :)

Nu ska jag kalla ned mannen, vi ska pyssla med ett "litet" projekt vi tänkt ro i land.
Mer om det blir det en annan gång :)
Sedan blir det pyssel med Ängla som sagt.

Vad har ni haft för er idag? ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Låter underbart.. Vad skönt att discot gick bra man är alltid nervös inför såna safer man vill ju så gärna att barnen ska få ett bra kalas.. kram till er alla från oss..

2011-10-15 @ 19:55:14
Postat av: mamma

mina fina barnbarn, vad Vilda har blivit lik dig som liten../puss

2011-10-15 @ 20:24:29
Postat av: Zandra

Fantastiska barn! <3

2011-10-16 @ 18:22:39
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jättefina bilder du tagit! :) Kram

2011-10-17 @ 00:04:48
Postat av: Janni

Hej! Vill bara säga att discot blev nog mer än lyckat för barnen:) Celina sa när vi hämtat henne att det va det BÄSTA kalaset hon någonsin varit på;) kram

2011-10-17 @ 00:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0