Nu är det klippt!

Ligger som en slö fisk på kökssoffan!
Mamman i huset var ute och svängde sina lurviga i går med sina kollegor :).
Det händer typ 1 ggr om året (om ens det), så det får det vara värt!
I bland behöver man dansa av sig och skråla till gamla och nya dängor!
Men man blir ju en aningens trött.
Vi har varit i kyrkan på gudtjänst (Palmsöndagen) på förmiddagen som Ängla medverkade i.
Så lite matt är man ;).
Men barnen leker fint här en så länge och Ängla spelar sin näst sista föreställning på tetaern.
Shit vad tiden går.
Så ledsen hon kommer att vara den sista föreställningen.
Jag vet precis hur det känns...
En stor tomhet!


(När Sound og Music slutar flyttar även vår inneboende Sanna! Kommer bli otroligt tomt här, både för mig & Emil men även för barnen. Hon har ju bott här sedan Ä&V var 1 år men vissa avbrott!)




I Fredags var jag hos Cilla på Studio Capelli för att lägga i min botten.
Passade även på att klippa våra små troll!
Dom satt så fint i stolen när Cilla klippte.




Vilda med sina underbara lockar passade på att hjälpa Cilla med golvet medan Älvin blev klippt!



Vi klippte Älvin rejält för första gången.
Vi vet att han var ursöt med sitt långa hår och lockarna längst ned på längderna..
Lite bebis-likt.
Men det såg lite ovårdat ut och det är svårt att klippa en lång frisyr utan att det liknar bröderna lejonhjärta eller Wasa! Man fick aldrig lägga hans hår bakom örenen heller, utan de skulle ligga fram i ansiktet över ögonen.
Så ni blev det klippt och vi tycker han ser ut som en stor stilig kille! :)


Kommentarer
Postat av: annika

Dom är så fina alla tre. puss

2012-04-01 @ 18:50:01
Postat av: Zandra

Tre juveler helt enkelt! <3

2012-04-01 @ 18:58:46
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Mooa

Bloglovinbyte?

(Skulle bli sjukt glad om du röstade på mig här: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ,min teckning har gått vidare till final och jag behöver hjälp att vinna! För att rösta på mig är det bara att kommentera med "1")

Kram!

2012-04-01 @ 19:42:35
URL: http://killergoat.blogg.se/
Postat av: Annika

Visst blir dom genast stora är man klipper av håret. Kände så med Hampus med.

2012-04-02 @ 08:44:04
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Sandras Värld

Så fina ! KRAM

2012-04-02 @ 20:30:01
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vad Älvin blev fin :) Ja vilda också med sitt prinsess-hår!

2012-04-05 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0