<3

Tack snälla för era fina kommentarer ang QX-galan.
Det värmer in i själen :).
Det var verkligen en fantastisk rolig kväll. Synd dock att dom inte tog med hela medleyt i programmet.
Det var ju så många bra artister med!

Denna vecka har jag verkligen gjort turne´, landat hemma några dagar i sjukstugan förståss.
I Lördags åkte jag ned till GBG för att stötta Stina som skrivit Timotejs bidrag tillsammans sin man Jens (vår producent).
Det var en härlig kväll i vänners lag!
Kvällen avslutades på efterfesten som hölls på Elite på Avenyn.
(Anledningen till att Sarek inte gjorde låten själv beror på att vi valde att sjunga in en annan låt som inte kom med. Denna låten valde Timotej att sjunga in och den kom med).

Men sjukdommar och turné tar ut sin rätt.
Kände mig orolig i magen redan när jag vaknade i Söndags.
Och i natt så vaknade jag av ett gallstensanfall.
Har haft den en gång tidigare.
Shit alltså, man tror att man ska dö. Det gör så förbannant ont!
Det är nästan så man svimmar.
Men efter 40 min var det värsta över och jag kunde somna om.

I kväll ska jag lägga mig tidigt så jag är utvilad i morgon.
Jag hoppas det i alla fall!


Jag har köpt lite blommor för att få in lite vårkänsla..

Några turkosa detaljer

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint..puss

2012-02-13 @ 20:06:38
Postat av: Annika

Ta hand om dig!

2012-02-13 @ 22:17:09
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Anki

Gallsten... fy farao.. Fick ett anfall när jag var i Örebro och såg Andrés spela Foot Loose hamnade på Huddinge på vägen hem och där åkte min galla..

Har bara haft ett anfall av gallasten men det räckte tyckte visst läkarna.. Då ska du bara veta vad det vill säga att ha njursten.. det är 10 gånger värre.. Föder hellre 10 barn på raken än får fler sådana anfall...

2012-02-13 @ 23:50:00
Postat av: Johanna

Åh, när jag och min kompis var små, runt elva, tolv år, efter att ni hade deltagit i melodifestivalen med genom eld och vatten, så bestämde jag och min kompis oss för att spela in en "skiva" genom datorn, och en av låtarna som vi sjöng in var eran genom eld och vatten, jag sjöng Jessicas sång och min kompis sjöng din. Shine stars hette vår lilla grupp, vi tyckte att vi var väldigt fyndiga! Gjorde vårt eget skivomslag, och vi skickade även iväg en skiva till självaste Bert Karlsson! ;) Jag hittade skivan när jag städade igenom en massa lådor, där i så hittade jag även ett idolkort från SAREK, jag minns att jag var så nervös när jag skickade iväg frågan om jag kunde få era autografer via mail, men när det damp ner ett idolkort i brevlådan med era autografer på och att ni även hade tagit er tid till att skriva på baksidan av kortet, det gjorde mig så glad! Det satt uppe på väggen länge! :)

Så när jag hittade din blogg förra året så blev jag glad, jag har alltid gillat dig som person och sångerska! Lycka till med det kommande bröllopet! :) Många kramar, Johanna

2012-02-13 @ 23:52:22
Postat av: Zara

Tack Mamma & Annika!

Anki: Ja usch det måste varit hemskt. Den smärtan går inte av för hackor. Man tror att man ska dö om det inte går över. Jag trodde faktiskt att jag skulle svimma av smärtan denna gången, men sedan släppte det. Blir det värre får jag söka för det.

Johann: Vad härligt att höra dina ord :). Verkligen! Kul att du nu har hittat mig här! Har du ingen egen blogg så jag kan följa dig?

Kram

2012-02-15 @ 14:14:21
Postat av: Anonym

Sök för gallan i tid. Jag gjorde det inte, men efter fem år utan anfall sade kroppen stopp och jag fick anfall av allt jag åt. Tillslut, efter fem veckors gallsmärtor av och till tog de äntligen bort den. Sök hjälp innan bröllopet så du får njuta av det. Lycka till!

2012-02-24 @ 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0