Resan hem!

Trött, tröttare, tröttast. Trots att solen skiner om dagarna (eller idag sken den i alla fall på morgonen).
Jag sover som en kratta om nätterna.
Kan inte somna, ligger och vrider & vänder mig.
Hoppas det är snabbt övergående!
Huvudvärken blir ett faktum av dålig sömn.

Resan hem gick fint. Ganska i alla fall ;)


Ett tårdrypande farväl av mormor, Linn & Anders..
Älvin skulle inte åka hem. Han skulle bara åka tåg och sedan åka tillbaka till mormor!

Fika skulle det göras direkt!

Första tåget gick super. Dom satt på sina platser hela resan (1 1/2 timma). Lekte på sin platser.
Jag föreberedde barnen på att när vi skulle gav var det bråttom till nästa tåg.
Att vi var tvungna att springa.
Det var dom med på.
Tills vi skulle gå av ;).
Då var dom trötta! Dom skulle minsann inte springa!
Det blev lite jäktigt eftersom jag inte kunde vänta på hisskön. Bad en tjej om hjälp att ta min väska upp för rulltrappan så jag kunde hålla i barnen.
Väl nere på perrongen vägrade Vilda att gå!
Fick ställa Älvin på ett ställer för att gå och hämta henne.

När tåget kom och vi skulle små-springa till vagnen vägrade Vilda igen! Panik!!! Fick släpa henne efter mig!
Älvin blev sket förbannad för att han inte fick gå upp på tåget själv.
Så resenärerna fick nog lite smått panik över att inte få ngn mer ro när Älvin stegade in och skrek "JAG KAN GÅ SJÄLV, JAG KAN GÅ SJÄLV!!"...
Med lite russin var det löst!
Resten av resan gick fint trots trötta barn!!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ja det var tårdrypande när ni åkte, vi saknar er oehört mycket. Ge barnen en puss från oss..puss

2012-02-27 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0