AIDA

image13image10

image11

image12



    Mina kära Aida kollegor!! Hur ska ja klara mig utan er nu!? Vi har kämpat, skrattat, gråtit tillsammans sedan september månad.. Aldrig har jag varit med om ett så samansvettsat gäng i mitt 25 åriga liv..
Tänk alla gånger man gick till Södra Kasern för att repa trött å sliten å man undra vad man gett sig in på.. Vi alla tyckte premiären låg så långt borta, å nu helt plötsligt är de över.. Allt vi kämpat för.. Men shit, vi har gjort de med bravur! Aldrig hade vi vågat drömma om den succe´vi alla har gjort tillsammans!!
Detta är bland de bästa jag gjort! Efter detta har jag fått mitt självförtroende tillbaka vad de gäller min sång, efter att en viss producent snackat en massa skit om just min sång! (där fick du!) Men framför allt har ja vunnit många nya vänner i enseblen.. Men stoltas är jag över Emil som verkligen vågade leva ut sina drömmar och sökte rättigheterna, blev producent å regissör (regissör tillsammans med Åsa)!! Fan va stolt ja e tt få va din tjej :)
Här är några av alla aidare på bild, på våran avslutningsfest.. Harriet, Patrik, Sten, Emil & Ingvar!
Vill ni se resten av den fantastiska ensemblen gå in på www.aidathemusical.se

Kommentarer
Postat av: Zandra

Zara gumman! Kul att hitta dig här! Vi ses! Passar på att önska dig ängla å emil en glad påsk! Kraaaam!

2007-04-04 @ 17:10:22
Postat av: Sanna

Nej men ett tacktal;) så likt min blogg:)
Näää då... man ska verkligen tacka sin underbara ensemble.. de är ju ens familj under en lång tid..
Eran uppsättning var fantastisk..

Jag är stolt
de kommer snart en dvd film ner i er brevlåda på
vår Aidaveriation...
PUSS

2007-04-04 @ 19:42:37
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: zara

Sanna, de kan ju vara så att vi lever lite lika liv.. Jag skriver ju precis som du om vad som händer i mitt liv..
Du kan få en dvd av oss sen med, så du kan visa la familja :)

2007-04-04 @ 19:44:54
Postat av: sanna

Vad roligt!! ja visste inte att ni hade dvd!'
det vore ju toppen;) så att ja kan sen den mamma gånger..

2007-04-05 @ 18:19:32
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Mors bror

Jag vill se den NU Zara!!!!
Skicka den på posten omgående. jalha Jalha.

2007-04-16 @ 13:50:10
Postat av: Maria

Fina bilder :) E de tagna den 31a mars tro

2007-04-27 @ 23:00:13
URL: http://mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0