Glad Påsk

image21

Glad Påsk!!

I morgon ska jag å min lilla familj åka hem till min hemby Karlsborg.. Ska bli sååå mysigt att träffa alla.. Mamma, Anders, syster Linn, Farmor, Farfar... ja alla!! Å sen har ja blivit faster igen till Matilda som ja oxå ska få träffa för 1:a gången.. Sedan kommer fin morbror från sthlm oxå!!
De bästa med att åka hem är att man blir helt ompysslad, får sovmorgon, mat, å omtanke.. Så jäkla härligt..
Hoppas de blir sol så man kan sitta ute å sola sig på trädgården.. Precis som förr när man bodde hemma..


Kommentarer
Postat av: Camilla Bergström

Såg på msn att du hade denna blogg. Snygg sida måste jag säga .Intressant att se andra eftersom jag själv håller på att bygga en hemsida.Blir mycke om familjen o mamma förstås.Ha en riktigt skön Påsk o trevlig resa.Hälsa de andra två i din familj.
Kram Camilla o resten av familjen

2007-04-05 @ 20:07:34
Postat av: Anonym

ja, detta är ju inte riktigt en hemsida, men nästan :) Va heter din sida? kram å glad påsk!

2007-04-05 @ 20:49:55
Postat av: Camilla Bergström

Den är under tillverkning men det blir nog Bergströms Krypin när allt e klart.Du vet jag försöker bygga själv o ta det via webbhotell när allt e klart.Tar lite tid för det e inte helt enkelt.Kram

2007-04-05 @ 21:51:41
Postat av: Sanna

Glad påsk!

2007-04-07 @ 18:50:01
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0