påskmat & påskägg

image17godis råttan!
image18söta syster Linn


Ja, nu har man klämt i sig påskmat, mums.. Ägg, köttbullar, frestelse.. Ja ni vet.. De är för gott.. Morgonen började med att ängla skulle leta efter sina ägg.. Å hon hade ju inte bara ett att leta efter.. De är många som gillar Ängla :) ¨Så som ni ser på bilden ovan har hon inte gjort annat än att tugga godis (ja olyckligt vis har busungen oxå ätit fågelskit!) Desto mindre påskmat har de blivit för hennes del.. Men de är ju bara påsk en gång om året.. För Emil har de inte blivit ngn mat alls.. Han e magsjuk, puh, de absolut värsta ja vet.. Mår illa direkt när ngn i min närhet insjuknar å räknar därefter ner de 4 dagar man kan insjukna på (sjukt, ja vet). Men förmodligen är detta magkatarr, eftersom detta är ngt som kommit å gått i 2 v tid..
Vi har oxå hunnit med en härlig promenad i solen, shoppat har ja lyckats med även i denna lilla by som typ har 1 ICA å faktiskt ett systembolag! De blev kläder till Ängla och en påskpresent till min syster Natalies son..
Blir lika lycklig varje gång ja får handla, oavsätt om de är ett regnställ eller ett klädesplag, har ja problem, JA :)
Ikväll ska ja ta ett glas vin (om ja inte insjuknat innan de), antingen tillsammans med min kompis Emma som är hemma (ett rim) eller med min mysiga familj... Gott ska de bli vilket fall....

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej på dej! Hörde av din mor att ni e i Karlsborg över helgen..skööönt kan jag tro! Håller en tmme på att vi kan ses snart. Kram Carro B

2007-04-08 @ 14:20:29
Postat av: Angie

Varldens basta bild pa Angla!!!!!!!!!!!!!!!! Den MASTE ni forstora. Alltsa jag har inge a,a,o slutet pa alfabetet... sa jag menar inte sabba bilden utan gora den storre pa bestallning...hihi.
Nu ar det bums i sang och sa branna nagra avsnitt av seinfeldt. Vad roligt det var sist vi sags! Marlene har semester samma veckor som du sa det vore kalas om vi andra lyckas klamma in en helg nanstans dar ocksa eller hur!!!
Massa kramar fran Gotlaborg

2007-04-19 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0