perfect is boring!


Igår kom jag hem från Stockholm/Norrtälje efter någon dag i studion.. Fick reda på innan att Leif som är med producent skrivit en hit till Fatith Hill, jobbat med Louise Hoffsten å snart med Björn Skiffs mfl.. Blev genast nervös eftersom ja fortfarande har lite dåligt självfötroende va gäller studio jobb tack vara en viss person (inga namn nämda!). Men denna Leif var otroligt rolig att jobba med å märkte snart vad ens styrka var å jobbade vidare med den.. Har aldrig blivit direkt coachad i studion förut, nu kände ja verkligen att man fick hela känslan och kunde känna sig nöjd när man åkte hem.. Man har grym respekt för en kille som Leif eftersom han har en otrolig meritlista å erfarenhet.. Å vilka bra låtar Stina å hennes gäng gjort.. Fasiken va skoj detta är!!!

223774-26sarek zara i studion :)
223774-25Inspelningsgänget Jens, Stina å Leif
223774-24Stina å Jens lilla java-pava

I alla fall så gick inspelningen så bra att ja hade de vaklarat på 1 dags jobb (var helt slut!). Så på måndags morgonen gick ja å solade som ja inte gjort på åratal.. Efter de dushade ja såklart å begeav mig sedan till STHLM...
Gick upp till min kära gammelmoster på hennes jobb å lämnade packningen å begav mig sedan ut på stan.. I bara T-shirt kunde man njuta av de härliga vädret, å va ja älskar sthlm som mest då.. Senast ja kunde gå omkring å strosa var väl typ innan Ängla föddes.. Herregud va härligt de va..
Hämnade först på Lagerhaus, älskar denna butik.. Eftersom ja har svart/vitt hemma bestämde ja mig för att pynta med lite rosa... Så ja köpte fyra stora blommor, 6 rosa ljulyktor (ja, dom som kosatr 100 kr för 6 st), Cerise rosa diskborste, ett ljusfat till köksbordet med rosa blockljus, å 6 st skit balla bordtabletter i svart.. Så på fredag tänkte ja vår städa bland alla bräder här hemma å piffa upp de lite.. Ja först ska ja in till stan å shoppa lite eftersom de är barnbidrag + 10% på H&M!!
Iaf, sedan gick ja raka vägen till Gina Tricot som oxå är en favvo, mycket eftersom vi inte har den här i K-stad.. Men hittade faktiskt bara en A-formad top i orange (som e sommarens färg hälst tillsammans med cerise, ha ja sagt de förut kanske :) )
Gick på Åhlens å hittade pärlor till Sannas (min kusin) studenthalsband hon beställt.. Jag gör smycken om ja inte berättat de förr!? Ska lägga upp lite bilder här senare.. Z heter dom..-
Trött å nöjd mötte ja upp både mina gammelmostrar sedan gick vi å käkade.. Äskar att umgås med dom.. Härligare människor får man leta efter...
Sedan vinkade dom av mig vid tåget som dom alltid gör.. Skönk in i min nya bok, Jenny S och läste hela vägen t K-stad utan att resa mig....

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Pharao

Kul att det går bra för er i studion, jag ser fram emot att höra resultatet! COMAs minsta tjejer hade gig i Ystad idag, tillsammans med Pandora, Eric Nielsen och Hanna Stockzell. Liten publik men bra tryck. Pandora bad mig hälsa dig.

Efteråt fick småtjejerna sjunga in en av sina låtar i en studio som ligger i samma hus som giget var i. En ny erfarenhet för dom. Jättetrevlig tekniker, Dick, flera av tjejerna i Aida har jobbat med honom också.

2007-04-17 @ 23:49:28
Postat av: Madeleine Lundman

Hej! Det är kul att se att ni har börjat jobba på det nya album som jag så länge har väntat på. Jag har stora förhoppningar som jag även tror kommer besannas! :D Ni är verkligen underbara och jag hoppas att jag får chansen att ser er live igen och med dig den gången! Ha det bra!! // Madde

2007-04-19 @ 21:13:22
Postat av: Madeleine Lundman

Mitt inlägg försvann nog. oO' Men det är jättekul att höra att ni håller på att spela in och jag ser framemot ett härligt album att lyssna på :D Ha det bra!! // Madde

2007-04-19 @ 21:20:33
Postat av: zara

de känns fantastisk kul att vi e på g igen..
Hälsa tjejerna att ja gärna lyssnar på deras demon senare,,
Pandora är verkligen en trevlig tjej..

2007-04-20 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0