sången e mitt liv!

image4image5image6
image31

2003 fick jag den stora äran att medverka i melodifestivalen...(har alltid drömt om få sitta i publiken schlagernörd som ja e). De är de bästa ja gjort (efter ängla såklart!)
Shit vilken karusel alltså... På en natt förändrades hela mitt liv... Man fick se sig själv i tidningar å på tv.. helt underlig känsla kan ja säga.. Lilla lantisen Zara i se & hör :) De va både på gott och ont kan ja lova..
2004 var vi med igen med låten Älvorna, den gick inte alls lika bra, men skoj hade vi ändå... Fick ju ändå åka ut i giga hela sommaren....

Under feb, mars har ja medverkat i sverigepremiären av musikalen Aida här i K-stad... Spelade den egyptiska prinsessan. fy fan va roligt de har varit... Har verkligen hittat ngt ja vill göra.... Spela teater, sjunga å dansa är ju allt i ett!!!!

Men tjoho, nu ska ja snart hoppa in i studion igen med Sarek.. ett 3 e album ska de bli... Jippey!!!

I veckorna jobbar ja på H&M vilket egentligen inte är bra för mig som är en sann shopoholick

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sant, du shoppar då hela tiden...
Men jag tror att det är någonting vi har ärvt från vår käre farfar/Morfar;)

Btw... När kommer skivan ut?
Kommer Stinas låt (som du å Jessica sjunger, tror ja de va) ut.. Lillabarn eller va den hette? annars får du msn:a den till mig.. Den var så fin

2007-04-03 @ 20:13:10
URL: http://Sanna88.blogg.se
Postat av: Anonym

japp, den kommer,,, super duper fin e den! Kul att du hittade hit :) Puss

2007-04-03 @ 21:57:08
Postat av: Anna

Du är duktig på att sjunga :) Fortsätt!

2007-04-03 @ 23:50:59
URL: http://tearswilldry.blogg.se
Postat av: Tjoho!

Å så hittade morbror hit och kanske gammelmostrarna också?
Tror faktiskt jag ska fixa en blogg själv.
www.Johan1897.se

2007-04-04 @ 00:58:38
Postat av: Ellinor

Då spelar du samma roll som Sanna gör? Hon var jätte duktig föresten :)

2007-04-04 @ 10:57:54
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: zara

hej Ellinor!
Japp vi spelade samma roll...Hade gärna velat se deras, men vi spelade samtidigt tyvärr...

2007-04-04 @ 11:11:06
Postat av: Ellinor

vad synd =( jo sanna ville att vi skulle åka ner och se er version av Aida också.. :)

2007-04-04 @ 12:05:45
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0