soldusch

Hallå, de va ett tag sedan ja skev här,, Har tänkt de varje kväll men de har krånglat så när ja ska lägga upp alla mina bilder ja tar.. Då tröttnar ja å blir grinig!!
Sitter här å stinker brun utan sol!! BLÄÄÄ... Vi har vår absolut sista föreställning av Aida på lördag å då ska man va fit for fight...

image33

Är så förbaskat trött idag.. Igår klev ja upp 6:15 för att ta bussen till jobbet eftersom vi skulle ha Kick Off.. (trodde jag). Kom till jobbet en halvtimma innan start, eftersom de inte går så många bussar på landet.. När klockan var 8:35 började ja fundera på var alla var.. Gick å kollade schemat, jippet jag började kl 12! De va idag tors mötet va!! Härligt, då va de ju bara 3 1/2 timma att slå ihjäl! Som tur va var paula (min vän som har cafe´) inne tidigt i stan, så vi gick runt lite i affärer.. Köpte endast en superdupersnygg tunika på Vero Moda...
(Sedan handlade ja lite på jobbet såklart, de va ju löning!)
I alla fall, ficj ju iaf kliva upp 6:15 idag me!!! Är inte van vid de eftersom min lilla Ängla är en sjusovare... (mysigt)

Hoppas ja ska få ordning på fotona ja tar, så denna sida kan bli lite roligare.. Man blir ju så begränsad!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Zara

Jag blev fotat tillsammans med Patrik Rasmussen o en polare till mig av en i musikalen den 31a mars.
Det skulle vara kul att se den bilden. Tror du att man kan få det? :)

2007-04-27 @ 23:03:59
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Pharao

Maria:
Den 31 mars togs ett antal jätteroliga och härligt pinsamma festbilder där det tydligt framgår vilka som är gay, vilka gifta personer som försöker vänstra och vilka fjortisar som uppenbarligen längtar efter att bli byxmyndiga inom kort. Men dom bilderna stannar inom ensemblen...

Jag har ingen Maria på mina bilder i allafall. Vet inte vem som tog bilden där du är med.

/Olle, fotograf

2007-04-28 @ 01:37:02
Postat av: Ellinor

Hoppas det gick bra :)
Kram

2007-04-29 @ 13:27:23
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: zara

Hallå Maria!

Vem var de som tog bilden.. de är bra att veta..
mvh zara

2007-04-29 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0