bekännelse

Visst kan en kopp kaffe smaka mer underbart vissa gånger? En sån gång för mig är just nu! Är trött efter den 1:a arbetsadegen å intrigerna är redan igång (orkar inte med de!).. Va såå sugen på en kopp, å nu står den här å ryker ljuvligt!

Nu kommer jag att bekänna ngt, eftersom ja absolut inte kan ljuga! Som ni vet kommer ja ha en vit månad å utmanar Carro från å med den 25:e. Den går ut på att inte handla ett enda plagg till sig själv.
MEN, vi kommer ha en jeanskampanj med ett par jeans för 198:- och för mig blir de ca 149:-
Jag behöver inte fler kläder, därför denna vita månad. MEN ja behöver jeans. VARFÖR!? Jo för alla mina har blivit för små å skaver å skär in.. (inte kul!) Ville köp dom innan, men vi får inte förräns kampanjedatumet. Så ja har försökt.. Men nu har ja bekännt, så då vet ni om jeansen å varför! Ett par jeans kostar ju mnst 500:- som ni alla säkert vet i vanliga fall.. Men utöver de ska ja inte köpa ngt åt mig själv! Ledsen Carro om du blir besviken på mig nu...

Kommentarer
Postat av: Carro

de e luuuugnt!! bara du inte gör om de ;) KRAMIS

2007-08-13 @ 22:38:29
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: camilla

Har en kompis som blev eld o lågor över att ni ska ha jeanskampanj så hon undrar när.För hon säger att HM jeans är dom bästa man kan ha.Inte vet jag.Hon behöver inga,men nu kunde hon ju köpa två när dom var billiga sa hon*s*.Känns igen va?
Kramar

2007-08-13 @ 23:37:16
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: zara

Carro: De e så typiskt!
Camilla: Vet att de är vecka 33 men inte vilken dag.. Ja de e grymt bra pris alltså..

2007-08-14 @ 14:04:35
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0