göra staden..


image578

Idag bär det av till staden (Kristianstad) för att fixa med de sista klapparna inför julen.
Nästa vecka har vi rep eller spelning varje dag, så jag vill ha klart allt så att man kan fokusera på
Tarzan repen och även hinna njuta lite av tiden innan julafton.
De mesta hade jag klart redan i november men detta är inte löst:

♥ En klapp till Syrran Linn (har köpt en med de fattas lite)
♥ En klapp till Emil (har äntligen kommit på vad jag ska köpa)
♥ En klapp till lilla Tilde (de ska bli pippi glas från Åhlens)
♥ Klappar till julklappsspelet
♥ En julklänning till Ängla
♥ Lite ramar

Ska bli mysigt att strosa runt i julhandeln idag, solen skiner...
Har inte varit inne  i stan för julshopping än, jobbar ju i stan men hinner aldrig bara strosa runt.

Ikväll är de glöggfest hos grannen!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej kom hem från bion nu som jag sa så skulle vi på
Sol storm ,vi tyckte att den var så där väldigt rörigt i början på filmen.men se värd..puss

2007-12-16 @ 20:56:23
Postat av: Anna

Vad det låter härligt med din julshopping! Hoppas hinna med en sådan nu till veckan. Strosa titta på julljus, pynt och klappar. Är en riktig julromantiker. God Jul från mig!

2007-12-16 @ 22:21:37
URL: http://mammana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0