Julklappar

Då var de min tur att ha trillat dit! Fick gå hem tidigare från joobbet.. Kände redan imorse att jag mådde kass
men tänkte göra ett försök.. Har ingen feber vad jag vet, men ont i halsen och kroppen.. Framförallt i ryggen och ner i benen och foten.. Inte skoj! Speciellt inte eftersom min mamma med familj kom hit idag, då vill man ju vara pigg. Hoppas jag mår bättre imorn!!!
Som tur är har jag handlat alla julklappar, så jag slipper stressa efter de..

För er som inte handlat än kommer lite sista minuten tips:

Föräldrarna:

? Upplevelser som tater/musikal
Kanske TARZAN (boka här!)

? Biobiljetter (så dom äntligen kommer iväg!)

? Någon spabehandling (dom behöver rå om varandra!)

Man/flickvän/sambo/pojkvän:

? Konsertbiljetter till favvo artisten

? Ngn resa tillsammans med dig

? Ett presentkort på en heldag med dig
(med tex massage, middag..)

?Parfym

 Syrran:

? Kläder

? Presentkort

? Smink

? Parfym

Brorsan:

?Kallingar

? Kläder

? Neccesär


Den bästa klappen är ändå Tarzan biljetter!! :)
Upplevelser är alltid bäst!

image581

image582

image583


1: Emil som Tarzan
2: Nils som lill-Tarzan
3: Pontus som lill-Tarzan


Kommentarer
Postat av: Olle

Tack för halsbandet, det blev ju skitsnyggt!

2007-12-21 @ 19:45:36
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Zandra

haha, Din man är ju het! haha :P
Kramar!

2007-12-21 @ 20:09:14
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Madde

Vad fina dom är i sina (peruker?)

2007-12-21 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0