paketen

Innehållen i paketen var bla detta

Ängla:
prinsess slott
jane & Bell dockor
skridskor
pärlor
bilj till Disney on Ice
pyjamas
klänning
snövitklänning
pussel
pärlplattor
filmer
med mera...

Emil:
Julaftonkläder från mig (tradition)
Presentkort på El Giganten
Strumpor (från mig)
Ansiktskräm
skiftnycklar
Tomte
Fifa 08 (från mig)
Boken om Elvis

Zara:
Presentkort på ansiktsbehandling
CLEAN warm cotton (yes!)
Bodyshop produkter
Raggsockor
Tomtemor
Girls night DVD
nagelfil & handkräm
Ett par underbara vinterskor (från mig själv!)

SOM SAGT, EN LYCKAD JUL! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en härlig jul ihop,synd bara att vi var tvungna att åka hem idag.Carina om du läser dette vill jag säga att jag skrivit på din blogg..

2007-12-25 @ 21:04:20
Postat av: Mamma

hej hoppas det gått bra att jobba idag.du skulle se mig nu förkylningen har stt sig i mitt öga så de är helt svullet..puss

2007-12-26 @ 10:47:24
Postat av: Zandra

viken mysig jul ni måste haft :) önskar er en god fortsättning! Kraaam*

2007-12-26 @ 14:45:46
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ojoj, en lycklig ängla förstår jag!

Hade christoffer sytt klänningarna på planet denna gång också?

2007-12-27 @ 14:02:00
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Ellinor

Hejhej!
Min syster undrar var du har köpt dina Z-an till smyckena! Hon håller också på med sånt!
Kram

2007-12-27 @ 16:13:17
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0